Arodem Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Blander XCOM-kamper med Hitman-sniking.Funcom annonserer Mutant Year Zero: Road to Eden Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Kan bli bra det! 2 Lenke til kommentar
HeineB Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Kan bli bra det! eh... det er jo Funcom så det er dømt til og mislykkes. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Kan bli bra det! eh... det er jo Funcom så det er dømt til og mislykkes. Funcom er utgiver, ikke utvikler, av Mutant Year Zero-spillet. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Som det meste fra Funcom ser det hele for rart og sært ut til å lykkes. De er ikke så gode på å lage spill som fenger... Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Artig at villsvinet har en pistol som heter Bormin, men skulle ønske at Gamer opplyste om hva villsvinet het også Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2018 Artig at villsvinet har en pistol som heter Bormin, men skulle ønske at Gamer opplyste om hva villsvinet het også Det hadde vært fint, ja. Fiksa det nå. Takk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Kan bli bra det her, men trenger å se mer gameplay først. En ren CGI-trailer sier meg ingenting. Spesielt ikke når de sieer menneskeheten er død, men det er da en svært menneskelig dame i traileren? WTF? Endret 28. februar 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Som det meste fra Funcom ser det hele for rart og sært ut til å lykkes. De er ikke så gode på å lage spill som fenger... Har spillt conan exiles i over 150 timer og er ikke lei, de kan kunsten enda. Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Kan bli bra det her, men trenger å se mer gameplay først. En ren CGI-trailer sier meg ingenting. Spesielt ikke når de sieer menneskeheten er død, men det er da en svært menneskelig dame i traileren? WTF? Tror hun skal være en slags post-menneskelig mutant. Så hun ser menneskelig ut, men er noe nytt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Blir dette offline eller online? Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Sliter folk med å lese? Det er ikke Funcom som har utviklet spillet. Tror forøvrig publisher-retningen kan passe dem bedre i fremtiden. Er for mange som har brent seg på spillene de har utviklet. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Kan bli bra det her, men trenger å se mer gameplay først. En ren CGI-trailer sier meg ingenting. Spesielt ikke når de sieer menneskeheten er død, men det er da en svært menneskelig dame i traileren? WTF? Tror hun skal være en slags post-menneskelig mutant. Så hun ser menneskelig ut, men er noe nytt. Vi får se. Tror neppe hun er eneste "ikke helt menneske fordi vi sier det" i spillet, akkurat. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Det er vel egentlig en grov forenkling å si at menneskeheten i Mutant Year Zero er helt utdødd. Man har flere mutanter som har en klart menneskelig base. Jeg har bare spilt Mutant (år noll) et par ganger, men det er en interessant verden. Skulle gjerne sett et rent rollespill med dette, men det kan hende at denne løsningen er god. Jeg skal i alle fall følge litt med tenker jeg. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Dette ser interessant ut! Gleder meg til dette kommer! Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Med en gang jeg så dyra mista jeg interessen. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Med en gang jeg så dyra mista jeg interessen. mista den ikke, men den dalte noen hakk Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Med en and som heter Dux og et svin som heter Bormin ble jeg i grunn overrasket over at siste medlem ikke het Humin eller lignende. Men kult. Men kult med Ole Ivars som musikkvalg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå