Janbanan123 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Mopeden min sto i et parkeringshus eid av kommunen, noen tyver har tatt alle delene så bare rammen lå igjen, politiet tok rammen med seg og skrotet den uten min tillatelse. Nå sliter jeg stort med å få fjernet den fra selvangivelsen min for de krever dokumentasjon på at jeg har skrotet den. Jeg har ikke greid å komme i kontakt med de rette folkene hos politiet og når jeg sendte mail til juristen så svarer de ikke. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Melde den stjålet, så får du vel bekreftelse fra politiet som bekrefter situasjonen eller at de henlegger saken etterhvert. Det gis fratrekk i årsavgift når den er stjålet mer enn 30 dager. https://www.smartepenger.no/bilokonomi/357-arsavgift-bil Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Dette høres ut som en ikke-sak. Snakk med politiet på nytt og si akkurat det du sier her. Hvis du ikke når frem, purr eller prøv igjen litt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå