underground Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvor kan jeg finne meget detaljerte spesifikasjoner på dette kortet? Har ikke fått delene enda selv om de står i signaturen. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) ? laget du denne posten bare for å breife at du snart får dette kortet? det er fullt mulig å_ - søke på forumet - søke med google - trykke på produktlinken, som det ganske sikkert var/er der hvor du kjøpte bestillte kortet fra - finne produsenttens hjemmeside (ikke spør meg hvordan du gjør dette, for vet du ikke skulle du nok aldri ha bestillt et 3Dkort, det vil bli for vanskelig for deg å montere om jeg tar rett.....) om du skulle ville vite noe spesiffikt (hva mener du med meget?), som du ikke fant ut, spør spesifikkt edit_ (jeg var litt gretten, kuttet ned på litt) forresten anbelfaler jeg deg å søke i poster Endret 12. desember 2003 av genesis Lenke til kommentar
underground Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 selvsagt gjorde jeg det. neida, men greit skal søke. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 http://www.beyond3d.com/reviews/ati/r350/ Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) ? laget du denne posten bare for å breife at du snart får dette kortet? det er fullt mulig å_ - søke på forumet - søke med google - trykke på produktlinken, som det ganske sikkert var/er der hvor du kjøpte bestillte kortet fra - finne produsenttens hjemmeside (ikke spør meg hvordan du gjør dette, for vet du ikke skulle du nok aldri ha bestillt et 3Dkort, det vil bli for vanskelig for deg å montere om jeg tar rett.....) om du skulle ville vite noe spesiffikt (hva mener du med meget?), som du ikke fant ut, spør spesifikkt edit_ (jeg var litt gretten, kuttet ned på litt) forresten anbelfaler jeg deg å søke i poster Og hvorfor gidder du å svare ham når du allikevel vet at det ikke hjelper ham stort? Du finner linken til selve produktet her men det sier ikke altfor mye det heller. Endret 12. desember 2003 av oslo72 Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Og hvorfor gidder du å svare ham når du allikevel vet at det ikke hjelper ham stort? Du finner linken til selve produktet her men det sier ikke altfor mye det heller. først spør du meg dette, for så å selv ikke hjelpe ham mer enn hva jeg gjorde... hmm (jeg ga ham info om hvordan å skaffe mer av info enn det du ga) søkte litt på overklokking.no , fant ingenting (tenkte gjerne det var tilfellet ettersom du snart blir eier av kortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå