Gå til innhold

Powercolor RADEON 9800 PRO

underground

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

?

laget du denne posten bare for å breife at du snart får dette kortet?

det er fullt mulig å_

- søke på forumet

- søke med google

- trykke på produktlinken, som det ganske sikkert var/er der hvor du kjøpte bestillte kortet fra

- finne produsenttens hjemmeside (ikke spør meg hvordan du gjør dette, for vet du ikke skulle du nok aldri ha bestillt et 3Dkort, det vil bli for vanskelig for deg å montere om jeg tar rett.....)

om du skulle ville vite noe spesiffikt (hva mener du med meget?), som du ikke fant ut, spør spesifikkt

edit_

(jeg var litt gretten, kuttet ned på litt)

forresten anbelfaler jeg deg å søke i poster

Endret av genesis
Lenke til kommentar
?

laget du denne posten bare for å breife at du snart får dette kortet?

det er fullt mulig å_

- søke på forumet

- søke med google

- trykke på produktlinken, som det ganske sikkert var/er der hvor du kjøpte bestillte kortet fra

- finne produsenttens hjemmeside (ikke spør meg hvordan du gjør dette, for vet du ikke skulle du nok aldri ha bestillt et 3Dkort, det vil bli for vanskelig for deg å montere om jeg tar rett.....)

om du skulle ville vite noe spesiffikt (hva mener du med meget?), som du ikke fant ut, spør spesifikkt

edit_

(jeg var litt gretten, kuttet ned på litt)

forresten anbelfaler jeg deg å søke i poster

Og hvorfor gidder du å svare ham når du allikevel vet at det ikke hjelper ham stort?

Du finner linken til selve produktet her men det sier ikke altfor mye det heller.

Endret av oslo72
Lenke til kommentar
Og hvorfor gidder du å svare ham når du allikevel vet at det ikke hjelper ham stort?

Du finner linken til selve produktet her men det sier ikke altfor mye det heller.

først spør du meg dette, for så å selv ikke hjelpe ham mer enn hva jeg gjorde... hmm

(jeg ga ham info om hvordan å skaffe mer av info enn det du ga)

søkte litt på overklokking.no , fant ingenting (tenkte gjerne det var tilfellet ettersom du snart blir eier av kortet)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...