Cthulhu Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Med egen reim, klokkeskjerm og seks ekstra treningsøkter.Fitbit Ionic får Adidas-utgave Lenke til kommentar
Terje Dahl Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Om man ser på alle som har fått trøbbel med Ionic og Android 8, bør man være litt oppmerksom på dette før man handler. Per idag har IKKE fitbit funnet en løsning på: * Klokke stanser ofte å synkronisere, og man må gjennom en 11 punkts liste for å få Synkronisering igang igjen. I praksis tilbakestille alt. * Varsler er ofte veldig forsinket, eller uteblir fullstendig. For egen del har jeg testet både med Huawei Mate 10 Pro og Sony Xperia zx1 Compact. Begge deler samme feil. 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 De kan vel putte denne appen på min Ionic slik den er nå? Trenger ikke en egen Target-Audience-Is-Russia-logo på den. Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Sto mellom ionic og Fenix 5. Fremdeles glad jeg gikk for sistnevnte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå