Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Heftig liten funksjon, helt klart. Men jeg lurte litt på om den trekker mye strøm? altså. hvis man har en haug med "programmer" kjørende i bakgrunnen? Ville da være logisk det? Noen med peil? Hvis dette står i manualen, så har jeg driti på draget, for jeg har så klart ikke sett i den Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vet ikke om det står i manualen, men det trekker strøm... kommer helt ann på hva som står oppe, men ett eksempel er om du har ett ngage spill opp så trekker den sykt med batteri. har du kamera opp trekker den forsatt strøm, men ikke så mye for kameraet setter seg selv på vent. Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ok. jeg har i alle fall begynt å passe på at jeg ikke lenger bare kan kline til med rødknappen når jeg vil ut av et program! slik som jeg kunne på 8310'n :D Men helt klart, en fin funksjon. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hehe,- det er litt irriterende å bruke andre mobiler. kjæresten min har en 6610 og jeg tenker altid når jeg bruker den: avslutt avslutt avlsutt Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Utrolig kjekt med multitasking på telefonen, selv om det først var irriterende å ikke kunne bruke "rødknappen" Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 man blir vant til det (= Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Det kan jeg forestille meg er praktisk ja. Men sånn som det er nå, så blir det til at jeg glemmer det. Men det blir vel med tiden. Synes standbytiden er irriterende lang egentlig, jeg som prøver å tømme batteriet til neste opplading i natt! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 haha,- du kan få noen spill av meg som tapper batteriet ditt på 123 (= Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 da har vi en playdate. hahaha sleng med noen themes også, og kanskje noen lure tips blir forresten til at jeg kjøper kabel til rundt juletider, errae Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 bare å si ifra så skal i bestille en til deg (= Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 will do, får dere dem inn fort? btw, skal du noe i morgen? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 tar en dag (= er tomt akkurat nå ... i morgen skal jeg på arbeid fra 10-14. bare å stikke innom (= Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 En grei måte å sjekke på om du har noen åpne programmer er å holde den blå program knappen inne i 1 sek. Da får du opp liste over alle åpne programmer og du kan stenge de du vil med å trykke på C Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ehm, finnes det andre måter da? lol, jeg er n00b på dette... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ikke som jeg vet om. muligens det gjør med 3.parts programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå