d3vil87 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Er det noen som har erfaring ved bruk av laminatkutter? Fungerer det bra og verdt pengene, eller er det like greit å kjøpe seg et godt blad til sirkelsaga? Har ikke sirkelsag å må eventuelt da leie/kjøpe en, så derfor jeg spør om laminatkutter først. Setter pris på tips om hvilken laminatkutter som fungerer bra i tilfellet! :-) Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Lånte en kaminatkutter av XL-bygg på Lade i Trondheim når jeg drev å pusset opp sist. Husker desverre ikke model eller type, men sjekk med de du kjøper gulvet av. Godt muligt de også låner ut kapper til en billig penge. Den jeg lånte fungerte strålende. Raskt og enkelt å kappe. Største fordelen slik jeg ser det er bedre kontroll på støv og avfall. La en plastsekk under kapperen mens jeg jobbet. Når jeg var ferdig brettet jeg denne i hop og var dermed ferdig med rengjøringen. Skulle jeg brukt sag hadde det fort vært mere støv overalt å kostet opp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå