PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 *kremt* Etter hva jeg har lest, skal bare gullkorn fra forumet postes her. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ok,- hvordan sletter man en post ??? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har ikke peiling. Men du kan sende PM eller noe til mod eller rapportere deg selv. Evt bare la den ligge. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 jepp (= jeg synes det skulle vært en funksjon for å slette en poste lett )= Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg synes mennesker flest skulle hatt en funksjon for å legge merke til lenker i store, uthevede bokstaver hvor det blant annet står "regler". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Synes nå for min del det er ganske rart at Jesus liksom skal være en supermodell-aktig, hvit mann med halvlangt hår. Fyren ble jo født i Israel for pokker, av israelske foreldre. Da blir ikke avkommet en perfekt mann fra Vesten, men en mørk araber med stor nese, og krøllete hår! Endret 12. desember 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Synes nå for min del det er ganske rart at Jesus liksom skal være en supermodell-aktig, hvit mann med halvlangt hår. Fyren ble jo født i Israel for pokker, av israelske foreldre. Da blir ikke avkommet en perfekt mann fra Vesten, men en mørk araber med stor nese, og krøllete hår! hysj da.. du ødelegger propagandaen fra kirken.. han så selvfølgelig ut akkurat som oss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå