Gå til innhold

Smaker vienerpølser mindre nå enn for fem år siden?

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er godt mulig det er trenden med matprogrammer. Men, programmene laget med distribusjon eller produksjon av PBS, samt når David Chang opptrer i dem, er gjort såpass seervennlig (de jeg har funnet på Netflix), at jeg finner det interessant. Har også lært en del om hva det er som betyr noe for smaksopplevelse av å se litt på disse spesielle programmene. Finner det langt mer interessant enn vinter-OL ihvertfall. For sportsidiot det er jeg ikke.

Jeg ser nesten ikke på TV lengre, nå er det stort sett streaming i fra et bibliotek av filmer og serier som er greia mi. Så da kan russere innvadere oss, og jeg vet det 5 dager for seint, elns.  :wee:

Politikerne kan holde valgvake og jeg går glipp av det, øh vent litt, jeg fikk jo sett den forrige gang via internett streaming likevel så..

Endret av G
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå nettopp så hadde jeg meg en frossenpizza, av typen Doctor Oetker Pollo. På sulten mage, så kjente jeg en liten rusfølelse av det å få føde inn i blodet, men det var som om det var litt mer enn bare litt økt blodsukker. Som om caso morphine't var ekstra raust i denne osten.

Kan anbefales, men kan også være vanedannende. Husk å ete den på sulten mage da. Den store rusfølelsen ga seg sånn noenlunde etter en 15 minutter. Men kjenner meg litt vel enda. Nice  :love:

Ihvertfall denne lefsa var verdt hver av de 40 kronene, denne gang. Har ikke hatt en så rå opplevelse av å spise denne varianten pizza før. Kan det være jeg fikk en produsert av ku som nettopp har hatt kalv? Ost laget på råmelk?  :lol:

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...