Redaksjonen. Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Netthandelsaktører sier ja takk begge deler – åpner også fysiske butikker Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Jeg lærte at Postnord har en "sjef for kundeopplevelser", i alle fall. Lurer på hva som var kvalifiserende bakgrunn for søkere - "Sjef for berg og dalbaneopplevelser" på tivoli? Muligens noe med skrekkabinett... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Jeg lærte at Postnord har en "sjef for kundeopplevelser", i alle fall. Lurer på hva som var kvalifiserende bakgrunn for søkere - "Sjef for berg og dalbaneopplevelser" på tivoli? Muligens noe med skrekkabinett... Merkelig at så mange har så negative erfaringer med postnord. Her jeg bor er det de som desidert leverer best service. Posten gidder ikke en gang å gjøre jobben med å lever varen hjemme til tross for at du betaler for det. En gang hadde jeg bestilt en var på ca 2,2 høyde og 80 cm bred med vekt på 30 kg. ikke tungt men vanskelig å bære alene. spurte om de kunne hjelpe meg å bære inn. ca 10 meter fra plassen de satt den av. Nei, det var ikke mulig. ikke hans jobb å gjøre det. DHL leverer varene gjennom "lokale pirattaxier" som det ikke er mulig å få tak i og som regel ringer deg "nå står jeg hjemme hos deg, kan du komme ut" uten å ha avtalt noe som helst UPS prøver alltid å få deg til å møte de på en bensinstasjon for de har så liten tid at de ikke rekker å levere pakken på adressen hvor den skal leveres. Postnord derimot avtaler alltid på forhånd når de skal komme og dette varierer ikke mer enn 10-15 min. Haster det å få ut varen, så kan man også selv komme på terminalen å hente den når den er ankommet med lastebil for videre sortering. Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Alle mine DHL leveranser har vært uniformert og har gitt beskjed i god tid. Bring har stort sett levert som de skal, men kan være litt trege med å gi beskjed. UPS har jeg erfart som særdeles tungvint dersom du ikke er bedriftskunde eller bosatt i nærheten av en av deres heller få terminaler. At sjåføren ikke vil hjelpe deg med å bære inn, avhenger vel av oppdraget. Dersom du betaler for innbæring gjennom f.x. Elkjøp / Ikea og andre - så bærer de gladelig inn. Dersom sjåføren ikke får betalt for å bære, så er det vel naturlig for ham å takke nei til muligheten for å gjøre deg en gratis tjeneste? For ham er det tapt arbeidstid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Så lenge Cdon.com ikke gir meg valget på hvilken speditør jeg vil bruke, så er det uaktuelt å handle hos de mer. Vil for alt unngå å bruke postnord som speditør og betaler gjerne litt ekstra for det. Billig og rimelig er ikke det samme. Ofte er det det samme, men ikke alltid. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Vi skulle gjerne hatt en NetonNet butikk her oppe i Tromsø, eller kanskje Komplett. Det gjør også reklamasjon mye lettere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå