karldagfinn Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Hey. Jeg får bare feilmld når jeg starter itunes eller prøver å bruke icloud. Dette skjedde etter at jeg installerte til en gamlere versjon av quicktime, for det skulle løse ett problem med at iphonevideoer ble svarte i vegas pro (videored.program) Jeg har prøvd å slette å installere itunes på nytt, gamlere itunes, nyere itunes. Jeg har prøvd cmd-kommandoer, starte på nytt og alt sånt men uten hell. Først fikk jeg opp mld at jeg manglet noen .dll filer, så kopierte 40 dll filer fra laptopen, hvor itunes fungerer og la inn itunes-mappen på stasjonæren (der problemet er), men da kom det en ny feilmld. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Her er en del ting du kan prøve: The Application was Unable to Start Correctly (0xc000007b) Lenke til kommentar
karldagfinn Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Her er en del ting du kan prøve: The Application was Unable to Start Correctly (0xc000007b) Ja, kom da til steget ved å prøve fjerne og installere .NET framework på nytt, lastet ned visual studio som inneholdt net framework og da får jeg den første feilmeldingen, når jeg prøver å oppdatere som maskinen anbefaler meg til får jeg feilmelding nr to i vedlegget.. :/ Endret 27. februar 2018 av karldagfinn Lenke til kommentar
karldagfinn Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) prøvde å kun installere frame network 4.7.1 men... Endret 27. februar 2018 av karldagfinn Lenke til kommentar
karldagfinn Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Postene driver å f*cker seg her.. Endret 27. februar 2018 av karldagfinn Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Er det windows 7 64 bit som aldri er blitt kjørt eller lengre får fullført «Windows Update» ? I såfall har jeg et tips å dele ... Endret 27. februar 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
karldagfinn Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Er det windows 7 64 bit som aldri er blitt kjørt eller lengre får fullført «Windows Update» ? I såfall har jeg et tips å dele ... det er helt korrekt og ja, win 7 64-bit Det hadde jeg likt å høre hehe! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Last ned wsus offline 11.1.11 fra http://download.wsusoffline.net Pack it zip fil til en katalog av fritt valg å gå inn mappen og kjør UpdateGenerator.exe og gjør valgene markert på bilde og trykk start. Download part To create update media, start the self explaining UpdateGenerator.exe wsus offline vil da laste ned alle oppdateringer som finnes fra windows gold til nå for windows 7 lokalt på Pcen. Nar den er ferdig å hente alt av filer kjører du oppdatering av PC som vil rette opp og bringe status til siste status (januar 2018) Gjør da følgende avkrysninger og trykk start. Systemet vil auto reboote når nødvendig og logge inn i gjen med en egen temp admin bruker inntil oppdaterings prosessen er ferdig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) UpdateInstaller.exe vil du finne i undermappen \wsusoffline\client Edit: Er ganske sikker på at denne vil rette opp patcher og manglene med .Net installasjonen. Det ligger masse check rutiner i oppdaterings scriptet. Etterpå vil Windows Update også fungere igjen. Endret 27. februar 2018 av syar2003 Lenke til kommentar
karldagfinn Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 UpdateInstaller.exe vil du finne i undermappen \wsusoffline\client Edit: Er ganske sikker på at denne vil rette opp patcher og manglene med .Net installasjonen. Det ligger masse check rutiner i oppdaterings scriptet. Etterpå vil Windows Update også fungere igjen. hmm. nedlastingen fungerte og alt så lyst ut, men da jeg kjørte UpdateInstaller.exe med de avkryssede alternativene, gikk det to sekunder så kommer denne feilmeldingen. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Kan du prøve den slik. Og ikke ha noe valgt under office På updateInstall Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Du kjører vel UpdateInstall.exe (ikke CMD filen) ? 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Hvordan gikk det tilslutt her da Karldagfinn. Kom du deg ut av det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå