Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Starte itunes, men får bare feilmeldinger

Anbefalte innlegg

Hey. Jeg får bare feilmld når jeg starter itunes eller prøver å bruke icloud. Dette skjedde etter at jeg installerte til en gamlere versjon av quicktime, for det skulle løse ett problem med at iphonevideoer ble svarte i vegas pro (videored.program) Jeg har prøvd å slette å installere itunes på nytt, gamlere itunes, nyere itunes. Jeg har prøvd cmd-kommandoer, starte på nytt og alt sånt men uten hell. Først fikk jeg opp mld at jeg manglet noen .dll filer, så kopierte 40 dll filer fra laptopen, hvor itunes fungerer og la inn itunes-mappen på stasjonæren (der problemet er), men da kom det en ny feilmld. Takker for all hjelp :)

post-476206-0-78561900-1519749536_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, kom da til steget ved å prøve fjerne og installere .NET framework på nytt, lastet ned visual studio som inneholdt net framework og da får jeg den første feilmeldingen, når jeg prøver å oppdatere som maskinen anbefaler meg til får jeg feilmelding nr to i vedlegget.. :/ 

post-476206-0-08216500-1519756255_thumb.jpg

Endret av karldagfinn
Lenke til kommentar

Last ned wsus offline 11.1.11 fra http://download.wsusoffline.net

Pack it zip fil til en katalog av fritt valg å gå inn mappen og kjør UpdateGenerator.exe og gjør valgene markert på bilde og trykk start.

Download part

To create update media, start the self explaining UpdateGenerator.exe

post-35394-0-62466600-1519768134_thumb.jpeg

wsus offline vil da laste ned alle oppdateringer som finnes fra windows gold til nå for windows 7 lokalt på Pcen.

Nar den er ferdig å hente alt av filer kjører du oppdatering av PC som vil rette opp og bringe status til siste status (januar 2018)

Gjør da følgende avkrysninger og trykk start.

post-35394-0-44168600-1519768306_thumb.jpeg

Systemet vil auto reboote når nødvendig og logge inn i gjen med en egen temp admin bruker inntil oppdaterings prosessen er ferdig.

Lenke til kommentar

UpdateInstaller.exe vil du finne i undermappen \wsusoffline\client

Edit:

Er ganske sikker på at denne vil rette opp patcher og manglene med .Net installasjonen.

Det ligger masse check rutiner i oppdaterings scriptet.

Etterpå vil Windows Update også fungere igjen.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

UpdateInstaller.exe vil du finne i undermappen \wsusoffline\client

Edit:

Er ganske sikker på at denne vil rette opp patcher og manglene med .Net installasjonen.

Det ligger masse check rutiner i oppdaterings scriptet.

Etterpå vil Windows Update også fungere igjen.

hmm. nedlastingen fungerte og alt så lyst ut,  men da jeg kjørte UpdateInstaller.exe med de avkryssede alternativene, gikk det to sekunder så kommer denne feilmeldingen. 

post-476206-0-61057900-1519772470_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...