AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Hei kjære forum. Jeg går på rusprøver en gang i uken, tirsdager. Jeg har hatt negative prøver fra september til prøven jeg tok 9 januar, da slo det ut på benzo dette irriterte meg og jeg hadde jo ikke tatt i meg noe piller visste jeg så skjønte fælt lite hvordan dette kunne slå ut? Jeg hadde vert på hard fyll i nyttårshelga, så konkluderte med at jeg hadde fått det i meg da. Men prøven fra 2 januar var ren, så da var det noe som skurret. Idag var jeg tilbake etter mange rene prøver og det slo ut på forrige prøve (prøven fra tirsdag 20 feb) Har aldri skjønt hvordan dette går ann, enda en postitv?? Men... jeg trener veldig mye styrke, og jeg trener som regel alltid søndag siste dag før prøven. Søndag trening, mandag hviledag. Men forrige uke trente jeg mandag, og tok i meg kreatin, bcaa og pre-workout, den hardeste typen som kalles The Butcher (som har innhold som slår ut på wada’s dopingliste, så man kan ikke bruke den i konkurranser). Kan det være noe der som slår ut på benzodiazepin-gruppen? Isåfall er d det det skyldes, skal neste prøve også slå ut på benzo, for igår trente jeg også (mandag, dagen før prøven) Hva tror dere om denne teorien? Har lest at noen slankepiller f.eks slo ut på amfetamin og benzodiazepiner Anonymous poster hash: 94598...c83 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Enkleste måten å finne ut av det på er å ikke ta det og se om prøven er negativ? Hvor lenge har du tatt det du mistenker gir utslag? Er også matvarer og sånt som kan gi falske positive resultater, valmuefrø kan gi utslag på opioider f.eks. Endret 27. februar 2018 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Enkleste måten å finne ut av det på er å ikke ta det og se om prøven er negativ? Hvor lenge har du tatt det du mistenker gir utslag? Er også matvarer og sånt som kan gi falske positive resultater, valmuefrø kan gi utslag på opioider f.eks. Ja, men har tatt det hver søndag, om det er noe av kostilskudda, går det fort ut, pga om jeg tar det mandag så slår det ut prøva dagen etter. Mener jeg trente mandagen før positive prøva 9. Jan, og har ikke trent flere mandager enn jeg kan telle på ei hånd.. Anonymous poster hash: 94598...c83 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Tar kreatin og bcaa hver dag, så det kan det jo ikke være, men preworkouten tar jeg vanligvis fra tirsdag-søndag bare.. brukt kostilskudda siden november cirka Anonymous poster hash: 94598...c83 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Har du tatt all kosttilskuddet siden november? Hvorfor begynte det ikke å gi utslag på prøvene før på nyåret da? Høres veldig rart ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Har du tatt all kosttilskuddet siden november? Hvorfor begynte det ikke å gi utslag på prøvene før på nyåret da? Høres veldig rart ut. Fordi jeg har aldri trent på mandager før etter nyttår.. men preworkouten har jeg kun tatt søndag, tirsdag, torsdag, fredag, men når jeg tok denne mandagene jeg trente har den plutselig slått ut på prøva dagen etter... Anonymous poster hash: 94598...c83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå