Gå til innhold

Skuffa over Return To Castele Wolfenstein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm har bare kommet til 2 brett og syntes de virker kjempebra :smile:

Kort sa du ?

uffda :sad:

mange brett er det da ?

Foresten prøvde multiplayer , hmm CD-keyen virka ikke :sad:

[ Denne Melding var redigert av: EL_Lobo på 2002-03-02 18:12 ]

Lenke til kommentar

RTCW er alt for kort ja , men morro :smile: . Saken er den at alt for mange springer gjennom spillet i enkleste vanskleighetsgrad. Klart spille er kjedelig når du ikke har noe motstand. Et tips : prøv et høyere vanskelighetsnivå.

Dessuten er det mange som mener singelplay i RTCW kan kun klassifiseres som en addon til en multiplay pakke. Spille er jo 10 ganger bedre i multiplay en singelplay. Thats a fact :grin:

Til de som sammenligner mohaa med rtcw ... De er jo ikke sammenlignbare. To helt forskjellige spill.

Lenke til kommentar

Jeg kjørte hjenom RTCW på vanskligste på 10 og en halv time jo, dette er jo alt for liten spilletid. Men jeg likte konseptet, gleder meg til oppfølgeren hvor vi skal drepe himler og oppfølgeren til oppfølgeren hvor vi skal drepe selveste HITLER, det blir nice!!!

Lenke til kommentar

Det er da ikke kort.. spør du meg i hvert fall.

Har ikke rundet det enda, men nærmer meg sistebrettet tror jeg. Er inne i det über-soldat-komplekset. Tror ikke jeg har møtt noen av dem enda, bare en haug tesla-coiler i armgang. :grin:

Men en annen ting er at jeg ikke synes gameplayet er spesielt kult. Nesten tvert imot. Nei, takke seg til Operation Flashpoint. Kulere singleplay FPS skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Helt enig mbst . Operation Flashpoint er genialt. Liker det bedre en de fleste fps spill jeg har prøvd, men det kan jo heller ikke sammenlignes med RTCW som er et fantasy game og ikke et realism game.

Har du foresten prøvd det på nett? Tror det er digg :grin:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:

On 2002-03-02 20:05, Dreadlord skrev:

RTCW er alt for kort ja , men morro :smile: . Saken er den at alt for mange springer gjennom spillet i enkleste vanskleighetsgrad. Klart spille er kjedelig når du ikke har noe motstand. Et tips : prøv et høyere vanskelighetsnivå.

Dessuten er det mange som mener singelplay i RTCW kan kun klassifiseres som en addon til en multiplay pakke. Spille er jo 10 ganger bedre i multiplay en singelplay. Thats a fact
:grin:

Til de som sammenligner mohaa med rtcw ... De er jo ikke sammenlignbare. To helt forskjellige spill.

Jepp..RTCW er en mod av Quake (kunne ha vært det). MOH:AA er mye bedre både når det gjelder sp og mp..

Men jeg digga de første bretta på RTCW, der man blandt skulle rømme fra det fengslet, og man skulle gå inn i den taubanevogna (det minner meg om filmen Where Eagles Dare) :grin:

Men hele inntrykket blei totalt fucka opp da jeg møtte sånn forpurte elektro-greier, zombier osv. Blei FOR teit.

Noen som veit om det har kommet nye mp brett på MOH:AA?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-12 09:30, ARNANDO skrev:

RTCW er da f*** ikke kort?!? 8 missions med 3-4 parts på hver... Forresten, hvordan tok dere bossen? Selveste satan... Har kommet dit og klarer **** ikke å ta han...

Han var da bare simpel i forhold til tesla übersoldatene.

Framgangsmåten min: Når du starter ta fram Teslaen og fyr løs til alle de helvetes skjelleta er borte. Ta fram Panzerfausten (hvis du har flere raketter) og skyt de du har. Etter det er det fram med Teslaen og få vekk de nye skjelettene. Ta så fram Venom'en og gjør kål på han. Vær gjerne nære han. Han er ikke spesielt farlig. Husk bare å hoppe når han slår i bakken ellers vil du sprette mot han og han denger deg helseløs. Husk også å få litt avstand fra sirkelen når han slår i bakken ettersom det regner steiner.

Var ikke singelplayeren egentlig ment som en bonus. Skulle ikke RTCW være multiplayer spill?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-13 19:58, ARNANDO skrev:

Men de demonene som kommer flyvende mot meg da? Blir jeg drept med en gang!! Jeg har heller ingen panzerfaust igjen... Hva gjør jeg?

Jeg stormet mot alle skjelettene med flammekasteren, du skyter en gang mot de så brenner de opp. Det fønker fett d!! Deretter hopper du rundt Übersoldaten med Venom...

Lenke til kommentar

Return to castle wolfenstein er bare det beste spillet som er utgitt de siste årene, ja jeg har ikke "koset" meg så mye siden Quake 1 og det begynner og bli noen år siden :smile:

Ja både singelplayer og multiplayer har fantastisk grafikk og dødskule brett :smile:

Hmm kort , nei syntes ikke det , tror det er mellom 25 og 32 brett på singelplayer og det skulle holde en stund da , men så spiller jeg og på vanskelighetsgrad (incarnation of death), ikke att det nivået er så veldig vanskelig men det tar litt lengre tid :smile:

Desuten blir jo da motorikken skikkelig testet med en slik vanskelighetsgrad :smile:

Sooo meet me in RTCW , I am ***NORMAN*** over there :smile:

And if you se me , RUN LIKE HELL ! :grin:

OR YOU DIE !

eyeflash.gif

[ Denne Melding var redigert av: i-am på 2002-03-14 13:24 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...