Alprolex Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hei, har seg sånn at jeg lagde en avtale med en kar på CD om at jeg bare skulle sende t-we boksen i retur så ville dekoderregninga bli omgjort til betalt, det ble den og jeg sendte pakken like etter, plutselig ble den omgjort til skyldig beløp igjen, dagen etter. Jeg ringte så CD og de satt den på betalt igjen og lovet(virkelig) lovet at jeg ikke trengte å tenke mer på det. Plutselig ble det omgjort til utstående skyldig beløp, den tredje karen fikset det til betalt igjen og nevnte igjen at dette ikke var noe jeg trengte å tenke på lenger, Men joda set gjorde jeg for den gikk tilbake til skyldig beløp igjen. Ringte da opp igjen og vi kom frem til at de sletter betalingen når pakken kommer frem til dem i Drammen postnr 3099. Men problemet er at pakken enda ligger å støver på lierstranda/blitt borte der. Som sett her: Hendelse Tid Sted Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt. 15.02.2018 10:53 3414 LIERSTRANDA Sendingen er innlevert til terminal og videresendt. 14.02.2018 18:23 0024 OSLO Varsel om utlevering av sending. på SMS 14.02.2018 15:43 Sendingen er innlevert til Posten/Bring. 14.02.2018 15:38 0915 OSLO Så den har altså ligget der i 11 dager, er det noe håp på at den når canal digital, eller har den gått tapt? Samt lurer jeg på om de 3 fra CD som lovte meg at den skulle blitt ansett som betalt så lenge pakka er sendt, må holde sitt ord som en del av CD og at CD derfor må slette/sette fakturaen til betalt som lovet da jeg sendte pakka, uavhengig av om den kommer frem eller ikke? Mvh, Alprolex takk på forhånd Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Pratet med CD og de sa at så fort de får pakken blir den kreditert bort, men hvis det skulle vise seg at posten har tulla bort med den, så sa kundeservice at det er mellom dem og posten og at jeg da ikke trenger å tenke på regningen uansett hva som skjer. Men hvis CD går tilbake på sine ord, hvilke rettigheter har jeg med tanke på det jeg har skrevet på første innlegg? Forresten så har jeg alltid tastet 1 for opptak av samtalen, så CD i sin helhet har jo all form for bevis på alt som ble lovet, kan dette bærene fordel for meg om de tvinger meg til å betale allikevel? Mvh, Alprolex Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Det er nok noe automatikk i systemet som venter på mottak av pakken i forhold til kreditering. Send de en skriftlig henvendelse via kontaktskjemaet på nett. Og be de om å kreditere hele fakturaen. Opptakene er til for opplæring og kvalitetssikring av kundebehandler, og vil ikke bli brukt til saken din, men du kan uansett be om en transkripsjon av den. Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Skal jeg sende dem den skriftelige skjemaen og be de kreditere fakturaen? For siste mann sa at den vil bli automatisk kreditert når den kommmer inn men ser nesten ut som posten har rota bort pakka, hva gjør jeg:(? Eller mener du at de venter på at jeg skal fylle ut skjemaen før de kan mota pakken? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Ring posten på torsdag (da har det gått 14 dager) og spør hva som skjer med pakken dersom det ikke har dukket opp noe nytt på sporingen. Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 1. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2018 Jepp, den pakken er borte vekk. Posten puttet den i hatten, og jeg håper på at kreditering kommer ut av hatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå