anaconda Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hei Vurderer å kjøpe denne: https://www.komplett.no/product/823044/tv-lyd-bilde/tv-video/tv/kabler/monster-core-power-800-usb?offerId=KOMPLETT-310-823044# Klarer meg med 8 uttak, til blu-ray, tv, lydplanke og sub, Nintendo Wii U og Switch, dekoder. Mannen som var på el-tilsyn her mente det er greit, fordi de bruker ikke så mye strøm. Denne har vinklede uttak ser jeg, noe som er bra. Er det trygt og bruke denne med alle disse enhetene samtidig på? Dette vil gjøre at jeg får en veggkontakt ledig bak der, siden jeg må ha en varmeovn der. Varmeovn vil jeg alltid bruke en egen veggkontakt til. Jeg tenker jo ikke å koble til 8 varmeovner på dette uttaket. Det jeg likte spesielt godt med denne, er at den også har USB. Jeg har ikke jordet uttak i stua, men den fungerer vel uansett? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Overspenningsvernet vil ikke fungere optimalt uten jorda kontakt. Men ellers skal det være helt OK. Det du skal koble på er bare småtteri mtp. strøm. Hvis du i tillegg får den montert på veggen (hvis mulig) så blir det bra. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Monster sine er trygge å bruke for det du nevner. De har riktig tykkelse på kabelen som gjør at de tåler en del. Bruker selv en ifra dem, som jeg har koblet 2 PCer og en god del annet utstyr ut ifra. Kan også bekrefte at de tåler en god overspenning. Lynet slo ned veldig nære der jeg bor en gang, nok til at alarmen startet i ett par biler, og jeg hoppet litt i stolen. Ingen skade verken på hjemmekionoen eller PCen som jeg hadde tilkoblet hvert sitt. Det eneste du må tenke på når du benytter disse for overspenning, er at ingen kabler til komponentene må gå uten om, verken sterkstrøm eller svakstrøm. Da vil de ikke funke. Så det kan være nyttigere hvis du har signaler via Coax inn, og ha versjonene med dette, fremfor USB lade mulighet på den. Fiber trenger ikke gå via, da den ikke er elektrisk ledende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå