yngve_a Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Når jeg skal installer f.eks office 2000, kommer denne meldingen fram: Får ikke tilgang til Windows installer- tjenesten. Dette kan skje hvis du kjører Windows i sikkerhetsmodus, ellers hvis Windows installer ikke er installert på riktig måte. Jeg kjører Windows 2000. Jeg kjører ikke Windows i sikkerhetsmodus. Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt problemet?? Håper på svar... Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) ellers hvis Windows installer ikke er installert på riktig måte. Prøv å start opp windows fra cd'en og velg repair. Kanskje det kan rette opp problemet. Edit: elendig quoting Endret 12. desember 2003 av En Tiger Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Dette hører til under programmer.no Operativsystem forumet. Lenke til kommentar
vanedyret Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Verdt et forsøk .. http://www.jsifaq.com/SUBJ/tip4800/rh4808.htm Edit: Feilmeldingskode og Event-ID (fra Eventviewer) gjør det lettere å feilsøke. Endret 12. desember 2003 av vanedyret Lenke til kommentar
redface Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 prøv å innstallere windows innstaller på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå