cliffme Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Er det noen som har fått dette utført? Må man inn og vise frem sykkelen? Må de ha noe dokumentasjon fra forhandler på at sykkelen er fulleffekt? MC har vært registrert i Norge i over 10 år så da påløper det vel ikke noen avgifter hvertfall. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Dette praktiseres litt forskjellig. Man skal vel egentlig få jobben utført og dokumentert av godkjent MC-verksted. Men har lest om tilfeller der biltilsynet har gått med på at eier selv monterer/fjerner strupingen. Hva angår visning vet jeg ikke. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Har sendt en mail til vegvesen så får jeg høre hva de sier. Hadde håpet jeg kunne slippe å montere på den orginale eksosen. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Det er det ikke SVV som avgjør, men potta. Noen eksosanlegg er E-merket og kan skrives inn i vognkort hvis de går inn under dB-kravene. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2018 Det er det ikke SVV som avgjør, men potta. Noen eksosanlegg er E-merket og kan skrives inn i vognkort hvis de går inn under dB-kravene. Potta er ikke E-merket og laaaangt over db-krav. Akrapovic uten lyddemper. Fikk svar fra SVV. Bare å bestille time for fremvisning av sykkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå