Gå til innhold

Varsellys på Huawei P Smart og Huawei Mate 10 Lite?

Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Noen som vet om disse telefonene har varsellys?

(altså rødt, blått eller grønt blinkende lys som varsler om feks. uleste meldinger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+234981

Ingen som vet?

Jeg har en Mate 10 lite. Den har ihvertfall et grønt lys over skjermen på venstre side som jeg kan velge om skal pulsere etter det har kommet varsler. Ant tapte anrop også, det har jeg ikke prøvd. Vet ikke om P-smart har men nå koster vel Mate 10 lite bare 500kr ekstra og det tenker jeg den er verdt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ingen som vet?

Jeg har en Mate 10 lite. Den har ihvertfall et grønt lys over skjermen på venstre side som jeg kan velge om skal pulsere etter det har kommet varsler. Ant tapte anrop også, det har jeg ikke prøvd. Vet ikke om P-smart har men nå koster vel Mate 10 lite bare 500kr ekstra og det tenker jeg den er verdt.

Ok, takk for hjelpen!

Har ikke sjekket eller sett forskjellene på disse to mobilene heller, men jeg forstår at Mate 10 Lite er noe større.

Er du fornøyd med den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+234981

Ingen som vet?

Ok, takk for hjelpen!

Har ikke sjekket eller sett forskjellene på disse to mobilene heller, men jeg forstår at Mate 10 Lite er noe større.

Er du fornøyd med den?

Mate 10 lite er litt større 5.9 vs 5,65. Bedre kamera. Mere lagringsplass 64 vs 32. Mere ram 4 vs 3. Antagelig noen andre små forskjeller også. Ja jeg er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...