MrLee Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 joda, sant nok...men med tanke på at replay valuen er omtrent lik 0, så burde ett spill til 500kr være lengre i min mening Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Prince of persia er KNALLTØFT!Prince of persia 3D er TRAGISK! Prince of persia: Sands of time er på rett kjøl igjen. greit nok at det kan bli litt ensformig, men det er tro mot originalen. Verdt penga. (IMNSHO) det er enda et spill PoP-spill og Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 PoP 2 ikke hørt om PoP 3d da...når kom det, og til hvilken plattform? Lenke til kommentar
Tommy123 Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Prøvde Prince of Persia for (minst) 10 år siden. Det var ikke så bra da, tviler på at det har blitt så mye bedre nå. Men, jeg kan ikke følge med overalt, så kanskje dette spillet har kommet i en bedre utgave. Hva vet jeg? Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Runda det på 2dager jeg;) men det er ikke kort fordet, bare jeg som spiller litt for mye hehe. Men spillet var knall! Lenke til kommentar
falut Skrevet 14. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 14. desember 2003 Prøvde prince og peria med en kompis i går og likte det veldig gått. Veldig bra spill og absolutt vært pengene Lenke til kommentar
22122277 Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 Kjøpte spillet og spilte det litt, men gikk for lei. Blir litt for "PlayStation"-aktig for meg. Dessuten syntes jeg grafikken ikke var helt topp hele tiden. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 PoP fikk første plass i VG da!!! Lenke til kommentar
Smukken Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 Sliter veldig med det å "hoppe fra vegg til vegg" med mus/tastatur noen som kan gi noen tips ??? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg synes de skal lage en remake av det originale (samme historie osv) i 3D! Det hadde vært noe det! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2003 Sliter veldig med det å "hoppe fra vegg til vegg" med mus/tastatur noen som kan gi noen tips ??? Ikke gå bananas med hoppeknappen Det gjorde jeg og jeg kom meg ikke av flekken. Antar du er "på skulderen til den der statuen" I så fall: Løp mot hodet med special action-knappen inne slik at han løper opp veggen, trykk hoppeknappen og når han er trygt landet på veggen trykker du hopp igjen. Rolig og rytmisk er nøkkelord. Var faktisk veldig lett når man først fikk rytmen Lenke til kommentar
slettern Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 spillet er konge! løp og kjøp! Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 Har lurt på dette spillet selv. Har sett at det har fått bra omtale på forskjellige spill sider, men aldri sett så mye til det. Får vel prøve demo av spillet. 'hvis det har kommet' Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 bra spill, blir litt ensformig etterhvert men grafikk og story er nydelig. "turn back the time" effekten blir prikken over i-en og gjør spillet hverdt pengene du kanskje skal bruke på det. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 2. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2004 Sliter veldig med det å "hoppe fra vegg til vegg" med mus/tastatur noen som kan gi noen tips ??? tja..... når du hopper fra vegg til vegg så slipper du å styre mot den veggen du skal hoppe til,det er bare å trykke på hoppe-knappen når du lander på veggen.(noe sånt ) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 Har ikke spilt noen av spillene før i serien... No kult å spille "The sand of time" da? Er det så kort som alle skal ha det til? Kan det sammenlignes som noe i Final Fantasy duren(story, lengde)? Eller er det så kort som alle skal ha det til? Master D Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Har ikke spilt noen av spillene før i serien... No kult å spille "The sand of time" da?Er det så kort som alle skal ha det til? Kan det sammenlignes som noe i Final Fantasy duren(story, lengde)? Eller er det så kort som alle skal ha det til? Master D Syns ikke det var spesielt kort. Undertegnede gadd faktisk ikke fullføre det. Det ble så kjedelig etterhvert. Er jo bare det samme om og om igjen, litt akrobatikk for å komme seg fra A til B og så drep noen monstre og litt akrobatikk igjen. Ikke verdt pengene IMHO. Endret 3. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå