Gå til innhold

Noen som vet om Prince of persia er bra ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker !!  :)  Snille folk her  :thumbs:

Det er det forumer er til for...bare hyggelig (nå snakker jeg på vegne av swag også ;) )

Bare fint. :D Vi er så hyggelige atte. :yes:

 

Tror kanskje jeg skal gi spillet en sjanse til. Lånte det av en kompis, men har ikke hatt tid til å sette meg inn i det. Men jeg fikk av en eller annen grunn en Enter the Matrix følelse. Noe jeg ikke ser på som positivt. Men, en sjanse til skal det få. :D

Lenke til kommentar

meget konge spill ja

 

første spillet på lenge jeg har svettet i fingra og tær mens jeg spillte!

 

er på ca 75% etter 3 dager med spilling elns...kanskje litt lite variasjon i hopp og sprett...etter du prøver basisene, så er det det samme uansett..og han glipper jo aldri taket, så du trenger ikke bekymre deg for det...

 

men hvordan dreper du de forbanna monstrene, de kommer jo tilbake i det uendelige før de endelig forsvinner...

Lenke til kommentar

Prince of persia er kongespill. Spilte igjenom hele på 10 og en halv time, hadde en pause etter 83%, var litt vanskelig der. men Fantastisk kult, og spennende historie. Fikk litt høydeskrekk rundt 90%. Syntes ikke det var ensformig.

 

Du som stod fast ved de kassene. Det er to kasser som skal stå oppå de to bryterene på gulvet. en kasse står gjemt bak i et hjørne. litt vanskelig å finne.

 

men absolutt ett spill jeg vil anbefale, Vil si det er en blanding av gamle prince of persia, max payne, blade, matrix og ett hint av tomb rider.... skamtøft...

Lenke til kommentar

Jeg fikk det på fredag og hadde fri fra skolen... Er nå på 83% på andre gjennomgang på det vanskligste... Hadde altfor lite å gjøre i går...

 

Men, dødsbra spill, og grafikken er nydelig! (1600x1200 på PC og alle detaljer på topp). Kunne vært litt vanskligere, men det minte mye om gamle PoP med platåene som faller under deg osv. stilig :thumbup:

Lenke til kommentar
runna det idag...hmm...litt kort kanskje?

Synes ikke det gjør så mye om spill er korte så lenge de klarer å fortelle historien sin skikkelig. I altfor mange tilfeller kommer vi borti spill som trekker og drar i historien til det kjedsommelige.

 

Ta Max Payne 1+2 f.eks.: Du blir sittende og spille uten å tenke på klokka. Det er intenst spennende hele tida. Og før du veit ord av det er det hele slutt. Joda, det var kort, men opplevelsen var storslagen og intens. Skulle det vært lenger måtte en bare ha strukket hele greia, noe som bare ville ha gjort det til en tynnere og kjedeligere opplevelse....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...