Gå til innhold

Mine s7000 test bilder

Anbefalte innlegg

Nå ha været vært elendig siden jeg fikk kamera og min samboer senge liggende, så jeg har bare testet noen bilder innenifra. Altså ikke kommet meg ut enda.

Dette er mitt første ikke kompakt kamera.

Resultatene finner dere her :

www.althelse.com/kamera/DSCF0108.JPG

www.althelse.com/kamera/DSCF0372.JPG

www.althelse.com/kamera/DSCF0379.JPG

www.althelse.com/kamera/DSCF0427.JPG (knipset igennom et skittent vindu. Hver gang jeg går ut forsvinner fuglene!!!..Kjiipinger)

Kunne nok trengt et lyn kurs i hvordan bruke kamera, men begynner å forstå dette med instillingene nå :)

Gi gjerne tilbakemeldinger. Og jeg er fornøyd med s7000 bilde kvaliteten.

Anders

Endret av AAnders
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Ser at det "titt-titt" bildet er tatt med iso 400 og f/3.1. Til det synes jeg at det ikke er så aller verst kornete. Litt uklart eller ute av fokus, men gjennom (skitne) vinduer er det ikke lett... Skulle gjerne sett et bilde med lavere iso setting.

Virker ikke hakkende gale det kameraet der og tror nok du kommer til å blir kjempekompis med det ja. Gratulerer!

Lenke til kommentar

Gleder meg stort til å komme meg ut også da. Skal se om været tillater en tur ut en av de neste dagene.

Det er viktig å legge merke til at jeg virkelig er amatør når det gjelder kamera. Så jeg regner med at ved å lære kamera å kjenne osv vil dette blir helt glimmerende :)

Synd at fuglene stikker så fort jeg peker kamera mot dem eller tar meg en tur ut...

Anders

Lenke til kommentar

Har nesten bestemt meg for dette her jeg og, hadde jeg hatt jobb så kunne jeg kanskje kjøpt 300D men det er litt spesielt å fotografere med slr så jeg begyner på dette kameraet her jeg, da kan jeg eventuelt gå videre når økonomien tillater det.

men jeg er litt red for det som har blitt nevnt på dpreview angåend dette kameraet og CF minnekort.

å etter som jeg har skjønt så har produsenten låst komprimeringen av jpeg i 6mp format men ikke i 12mp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...