drshackie Skrevet 26. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2018 Hei, Prøver å finne ut hvis det finnes intresse for fotball betting med Bitcoin? Noen som har prøvd? Erfaring med det? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2018 Hei, Prøver å finne ut hvis det finnes intresse for fotball betting med Bitcoin? Noen som har prøvd? Erfaring med det? Er det ikke veldig komplisert når hver transaksjon med Bitcoin er skattbar? Anonymous poster hash: c2580...5e3 Lenke til kommentar
drshackie Skrevet 28. februar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2018 Hei, Prøver å finne ut hvis det finnes intresse for fotball betting med Bitcoin? Noen som har prøvd? Erfaring med det? Er det ikke veldig komplisert når hver transaksjon med Bitcoin er skattbar? Anonymous poster hash: c2580...5e3 Det er grunn til at jeg spørr Jeg bruker meg av Revolut, har nesten sluttet bruke DNB... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Rapporter Del Skrevet 2. april 2018 Bitcoin er på vei mot null. Valutaen er vel nå så godt som død, ned 70 prosent på bare noen uker. Anonymous poster hash: c2580...5e3 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 2. april 2018 Rapporter Del Skrevet 2. april 2018 Bitcoin er på vei mot null. Valutaen er vel nå så godt som død, ned 70 prosent på bare noen uker. Anonymous poster hash: c2580...5e3 right... https://coinmarketcap.com/currencies/bitcoin/ eller? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2018 Rapporter Del Skrevet 2. april 2018 Var på 20, nå under 7. Total kollaps, og dette er bare starten. Anonymous poster hash: c2580...5e3 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. april 2018 Rapporter Del Skrevet 2. april 2018 Bitcoins kommer til å bli større en OL Pins, bare vent og se ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå