Odd R. Valmot Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Nå har endelig også Sony-mobilene blitt kvitt skjermrammene Lenke til kommentar
RTA0VA7X Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Størst spørsmålet er - har de blitt kvitt den plagsom "What's New" malware som er installert på hver Sony telefon? Det er den størst ulempe med Sony i dag, ikke design eller spesifikasjonene. 4 Lenke til kommentar
digimator Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 <quote>Den mest åpenlyse endringen er at Sony nå tar i bruk et nytt høyde/breddeformat på 18:9, så telefonene blir litt mer avlange.</quote> Det er mulig det ser meire fancy ut med 18:9 enn 2:1, men det er 2:1 uansett... 2 Lenke til kommentar
MRN Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Kult det, men har de beholdt stereo-speakerne sine? Leste raskt at de har økt volumet med 21% eller noe, men wtf. XZ Premium er kjempelav. Nesten vanskelig å høre. Nesten. 95% av tida går det fint, men hvis det lavt volum på en Youtube-video, så blir det fort lavt. Men da skal du ha det stille rundt deg. Grunnen til det er at Sony er japansk, og der bruker de øreplugger dagen lang. Det gjør ikke jeg. Burde jeg ha visst/tenkt på. Lenke til kommentar
1J7HHBGW Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Størst spørsmålet er - har de blitt kvitt den plagsom "What's New" malware som er installert på hver Sony telefon? Det er den størst ulempe med Sony i dag, ikke design eller spesifikasjonene. ..og ikke bare "What's New, men Lounge, Filecommander, skisse, Care osv. Det er garbage. 2 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Sony lagger mer og mer etter på mobilkameraer nå. Skuffende at de ikke kom med noe nytt på den fronten. 2 Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Sony lagger mer og mer etter på mobilkameraer nå. Skuffende at de ikke kom med noe nytt på den fronten. Uten at jeg er noen ekspert på ommrådet, så har jeg en misstanke ok at sony bevist holder mobilkameraene sine til bake, for å ikke kanibalisere saget av digitale kompakt kameraer. Jan kodt være noe intern politikk i sony, avdeling a får ikke gi ut produkter som ken see som ster konkuranse fo produkter fra avdeling b etc, Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Sony XZ1 har en helt ubrukelig fingeravtrykkscanner som slår av skjermen når jeg skal åpne den fordi scanneren er på av og på-knappen. Scanneren fungerer også dårlig i de appene som tilbyr seg å bruke mobilens innebygde scanner for å logge på tjenester. Batteritiden er god med Android 8 når jeg ikke bruker telefonen. I bruk, særlig med skjerm, varer den ikke mange timene. Lyd til høytaler/høretelefoner er ganske svak sammenlignet med tilsvarende Samsung. Den var billigere enn toppmodellen fra Samsung. Og jeg likte Sonys design. Nå som Sony endrer design kan det være at jeg titter på andre merker neste gang. Lenke til kommentar
serpaul Skrevet 29. august 2018 Del Skrevet 29. august 2018 Det er mye snakk om strømsparing gjennom å finjustere apper, men sjelden når jeg sjekker Bruk siden forrige lading er det apper på topp der. Det er Skjerm og Telefon ikke i bruk og Android Operativsystem og Android System. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå