Odd R. Valmot Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Selskapets nye våpen mot iPhone X er lansert.Her er Samsungs nye toppmodeller Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 For å lage en analogi til hastighet. En ny og raskere snegle er og forblir en snegle. Et telefonkamera er og forblir et telefonkamera i sammenligning med skikkelige kamera (som noen tror ikke forbedres i samme takt). AR Emoji er et leketøy for å tekkes massene Bixby virker nyttig Godt at de beholder 3,5mm pluggen. Den desidert mest kompatible audiopluggen som finnes. Siden jeg er litt over middels kamerainteressert så har jeg lett fram spesifikasjonene andre steder og konvertert til fullformat-ekvivalente tall for oss som er vant til kameraspesifikasjoner (ca-tall): Bak-kamera 1: 27mm vidvinkel f/9 og f/14,4 12Mp Bak-kamera 2: 48mm normal f/13,8 12Mp Front-kamera: ?mm f/19,5 8 Mp f/1,5 vil gi ørlite mindre støy enn Samsung S8 (f/1,6). Årsaken til at de har lagt til en f/2,4 modus er nok todelt. Den ene grunnen er at tyningen av blendertall går ut over skarpheten og andre optiske egenskaper. Den andre er at bildet har lett for å bli utbrent (alt for hvit) i sterkt dagslys. f/2,4 reduserer faren for det og øker samtidig skarpheten. De to brennviddene (vidvinkel og normal) gjør at man får en slags to-trinns optisk zoom. Det er selvsagt overlegent digital zoom som er det vanlige. 1 Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Alt for dyrt. Blir ikke å bytte ut min Huawei P9 med det første. Får se når flere kommer på banen med nesten-heldekkende skjerm. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå