Gamern0368 Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Hei! Jeg har nettop kjøpt ny Big-ass musematte og ble så glad! Men da jeg satt musa mi på den og skulle aime, spessielt da jeg bevegde musa sakte så begynte cursorn å hoppe rundt overalt.. dette skjedde ikke før. Jeg tryr det er musa siden d er en billigmus (gmx 5) hva kan jeg gjøre? Er det sensorn? Musematta er stor og glatt! Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Finn et vanlig blankt A4-ark, teip fast hjørnene og test om musepeker følger bevegelsene. Om musepekeren hopper så vet du at det er musa som er dårlig/billig. Om musepekeren fremdeles lagger, så er det likevel stor sjanse for at det er musa som er av billig type. Er jo ikke verre enn å bytte til ny mus eller tilbake til gammel musmatte - eller skriveblokka om alt annet feiler. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Er musematta ensfarget, eller mønsrette? Mulig en billig mus ikke liker underlag av forskjellige farger. Har merket det med billige mus rett på trebord med mønster. Så A4 testen som Geir nevner kan være bra. Har selv Razer sin svære musematte, som er grønn og sort mønstret akkurat der musen er, men opplever ingen problemer med det med Logitech Mx Master S2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå