Linepusle Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Takk for nok et treff på Røros på avslutningsdagen til Rørosmartnan. Her er mine bidrag: 1. Høvleri 2. Kjelkeparaden 3. Kors 4. Pels foran, pels bak 5. Bare pels 6. Sager 7. Se opp for takras Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) takk for et fint utflukt til Røros. Det var bra det ikke var altfor kaldt denne gangen. Du har mange fine motiver Linepusle, og ganske forskjellige fra mine. Mine favoritter er 1 - fint utsnitt og fargetoner, 4 og 5 - morsome titler og fint svart hvitt toner. Mine utvalgte fra turen: 1 - Røros sjarmerende gater 2 - skiføre 3 - bygningshåndverk, Røros museet Kurantgården 4 - samarbeid 5 - riktig antrekk for Rørosmartnan 6 - tilbake i tiden 7 - fur fantastic 8 - gjerde 9 - på vei hjem 10 - Bergstadens Ziir Endret 27. februar 2018 av krøllx Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 (endret) Hei, takk for en spennende fototreff. Den "ekte" Røros lue som jeg kjøpte kommer nå bra til nytte i sprengkulda i Trondheim. Dere tåg mange fine bilder, av disse liker jeg spesielt: Linepusle: 2,3 Krøllx: 2,8,9,10 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Endret 27. februar 2018 av RambaZamba Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 RambaZamba, veldig flotte utsnitt og motiv på 2, 8 og 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå