Gå til innhold

Nå er Nokia definitivt tilbake!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Snip*

Det bør ikke bli 9000 norske ut av det håper jeg...

Nesten... :p

LVqukaA.png

Aaaah...hehe, tror jeg tenkte euroer på 8-tallet.. Det der er uaktuell pris i min verden :D

Men skal man ikke få fratrekk for moms i utlandet? Skal vel ikke betale det to ganger..??

Endret av Ploppe

*Snip*

*Snip*

Aaaah...hehe, tror jeg tenkte euroer på 8-tallet.. Det der er uaktuell pris i min verden :D

Men skal man ikke få fratrekk for moms i utlandet? Skal vel ikke betale det to ganger..??

HMD Sier den kommer til å koste 749 Euro, altså: 9065 NOK etter tollen....

Håper de tar til vettet å justerer prisen ned.

*Snip*

*Snip*

HMD Sier den kommer til å koste 749 Euro, altså: 9065 NOK etter tollen....

Håper de tar til vettet å justerer prisen ned.

Ja, ser den. Vet likevel ikke om det er helt sammenliknbart egentlig for det er jo ikke snakk om å importere varen sånn sett, men det gir nok en pekepinn på nivået. Da jeg kjøpte bil fra Sverige for noen år tilbake betalte jeg i alle fall ikke svensk moms...mener jeg. Ikke sikkert det er samme sak da. De bør uansett jekke ned prisen til april ;) 

Euroen er jo nesten oppe i 10 kr nå den også, så det hadde ikke gjort stor forskjell. :p

Hehe..ja den er visst det :D 

Ser an prisen og ligger den på det nivået der blir det antakeligvis en tilårskommen 8'er til fornuftig pris i stedet :)

Endret av Ploppe
  • 2 måneder senere...

Jeg har tenkt til å kjøpe Nokia 8 sirocco på elkjøp i morra. Når jeg ser på prisjakt.no er det kun multicom, proshop og elkjøp som har mobilen til salgs. Flere brukere her inne har hatt mobilen i en måned allerede. Er telefonen elkjøp selger en slags grå-import slik som med Google Pixel telefonene?

Jeg syns bare det er rart ikke flere webshop'er selger mobilen.

Endret av Moby

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...