Ueland Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bestilte et HK og en disk til en julegave i helga... ligger stadig på plukkliste det også. Samme her, flere disker som har vært på plukkliste siden helgen.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg bestilte klokken ni om morgenen igår. Gikk omtrent direkte til plukkliste og idag var den sendt. Så det gikk rimelig raskt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Schweinhunde! Nå er pakken min ankomstregistrert i Trd, yay. Da blir det jul allikevel. D: Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Julegavene ligger fortsatt hos komplett Bestillt 16.12 fortsatt på "plukkliste" Der ligger julegaven til dama , så da ender det vel i at jeg må løpe bort på Elkjøp og handle bursdagsgaven, og bytte denne om med det som skulle vært julegaven, pes.... Endret 19. desember 2003 av 356speedster Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Julegavene ligger fortsatt hos komplett Bestillt 16.12 fortsatt på "plukkliste" Der ligger julegaven til dama , så da ender det vel i at jeg må løpe bort på Elkjøp og handle bursdagsgaven, og bytte denne om med det som skulle vært julegaven, pes.... Hva er det for noe du har kjøpt da ? Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Julegavene ligger fortsatt hos komplett Bestillt 16.12 fortsatt på "plukkliste" Der ligger julegaven til dama , så da ender det vel i at jeg må løpe bort på Elkjøp og handle bursdagsgaven, og bytte denne om med det som skulle vært julegaven, pes.... Hva er det for noe du har kjøpt da ? shh.. hemmelig... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Jeg bestilte klokken ni om morgenen igår. Gikk omtrent direkte til plukkliste og idag var den sendt. Så det gikk rimelig raskt. Der har jeg fått min pakke. Ikke noe sommel denne gangen iallefall. Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hadde en ordre hos Komplett som lå med status plukkliste fra 16.12 til i dag. Avbestilte i dag, og bestilte samme varer hos Hardwarebutikken. Hardwarebutikken sendte varene i løpet av en time. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 husk på julestresset. dem har sikkert mye å gjøre, men du kan altids ringe dem å minne dem på det. men husk å gjør det på en grei måte, MR_T Julestresset ja...det kommer som julekvelden på kjerringa tenker jeg... Nå har **** ordren min vært på plukkliste i over 4 dager også...nå blir eg ferbanna De må vel skjønne at de må få inn flere folk når det nærmer seg jul vel Har 2 julepakkesanger som ligger i bestilling, de skal sendes videre og kommer de ikke før fredag så er jeg solgt....DA FÅR KOMPLETT ALDRI EN ORDRE FRA MEG MER.... Day 5 fortsatt plukkliste... ÆKKE MULIG, også ikke noe info om dette på hjemmesiden deres Etter 7 dager som plukkliste... MOTTATT SLUTT !!! Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Bstillte ny PC fra Komplett den 26.12.03, i dag den 30.12.03 ligger den forsatt som plukkliste. De har alt på lager. Ja det er mellom JUL/nyttår, men de er på jobb. Jeg synes dette tar for lang tid..... Bestillte samtidlig noen komponenter fra MPX, de ligger på postkontoret i morgen. Det kan man si er noe annet. Endret 30. desember 2003 av John Kr Lenke til kommentar
drmbd Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tror man kan hente varene man bestiller hos Komplett i hentebua på lageret deres,hvis man ringer å sier ifra.. Slipper man porto og ventetid oxo Kan i hvertfall hente varene der 2 timer etter at bestillinga er lagt inn hos Norek for de av oss som kan handle der Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan ikke hente varer hos komplett, dette har jeg sjekket opp med sjefen sjøl. Lenke til kommentar
drmbd Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har hørt det går hvis du ringer å smisker litt med dem, men egentlig er det ikke så nye så lenge jeg kan handle fra norek som er billigere og jævlig sjappe til å pakke varer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Niks, spurte Eric og han bekreftet at dette ikke var mulig regner med at han vet hva som gjelder i sitt eget firma Lenke til kommentar
drmbd Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Han vet sikkert best han ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå