Gå til innhold

Komplett sommel?

Anbefalte innlegg

Jeg må ha mine saker innen 19.12, da reiser jeg. Har det ikke skjedd noe i løpet av mandagen, ringer jeg og sier at de kan ta pakken og stikke den tilbake på lageret, så får jeg heller kjøpe i butikk. :/

Nekter de, gir jeg bare beng i å hente pakken.

Jess, men ring på mandag tidlig om morgen. Skal da gå greit å det med bilen. Mulig det også går en bil om morgen etter alle pakkene som har blitt pakka i helga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jess, men ring på mandag tidlig om morgen. Skal da gå greit å det med bilen. Mulig det også går en bil om morgen etter alle pakkene som har blitt pakka i helga.

Jobber du på Komplett? Du skjønner, jeg har blitt fortalt at sendingen min blir sendt ut i løpet av dagen hver av de to gangene jeg har ringt, så jeg vet ikke om jeg kommer til å stole særlig på personen jeg snakker med på mandag.

Lenke til kommentar

Jobber du på Komplett? Du skjønner, jeg har blitt fortalt at sendingen min blir sendt ut i løpet av dagen hver av de to gangene jeg har ringt, så jeg vet ikke om jeg kommer til å stole særlig på personen jeg snakker med på mandag.

Nei, jobber faktisk ikke på Komplett.no. Tankene har slått meg at jeg kunne bli oppfattet det, men hvor mye jeg skriver om å ringe og snakke med komplett.no

Jeg er en VK1 Elektro-Student som bor i Lørenskog i Akershus.

Hvis du ikke tror meg kan du prøve så lenge du gidder å prøve spore meg tilbake til Komplett.no som ansatt.

På komplett.no handler jeg som vanlig privat-person. Betaler likt som alle andre privat-kunder.

Lenke til kommentar

Da snakket jeg akkuratt med komplett... Alt i bestillingen min var klart (sa han) var bare det at det snart var jul, og at de hadde så utrolig mye å gjøre, så alt lå bare i en haug (lol?).

Mannen var ihvertfall hyggelig da, å sku sende det videre med en gang, for å få litt fortgang i det....så får håpe pådet beste nå da.

Så for som ennå har "plukkliste" ring! kanskje det hjelper.

Lenke til kommentar
Da snakket jeg akkuratt med komplett... Alt i bestillingen min var klart (sa han) var bare det at det snart var jul, og at de hadde så utrolig mye å gjøre, så alt lå bare i en haug (lol?).

Mannen var ihvertfall hyggelig da, å sku sende det videre med en gang, for å få litt fortgang i det....så får håpe pådet beste nå da.

snakka med komplett 08:06 idag tidlig og sa at ordren min fortsatt var plukkliste og han sa han skulle få fortgang i sakene. og da jeg kom hjem for 15 min siden så jeg at pakka var levert jippiiiii :love::thumbup:

og mannen var hyggelig.

Lenke til kommentar

Er for første gand misfornøyd med komplett !

Det holder ikke og skylde på jula, den kommer på samme tid hvert år.

De bør i alle fall opplyse kundene om at de ikke klarer å yte vanlig service i desember.

ikke bare uten videre bekrefte ordrer de åpenbart ikke har kapasitet til og sette dem på plukkliste uten å gi tilbakemelding.

Jeg har bestilt både fra psdata, mpx og hwb i tillegg til komplett de to siste ukene.

pakken fra hwb bestilte jeg samtidig som fra komplett, og den har jeg hentet allerede, mens på komplett er jeg fortsatt på plukkliste.

De har nok driti seg litt ut, for de vet godt at kundene venter og få varene "umiddelbart" så fremt de er på lager. De vet også godt at mange hadde bestilt andre plasser hadde de vist at det tok en uke å få varene ned fra hylla på lageret.

Lenke til kommentar
husk på julestresset.

dem har sikkert mye å gjøre, men du kan altids ringe dem å minne dem på det.

men husk å gjør det på en grei måte,

MR_T

Julestresset ja...det kommer som julekvelden på kjerringa tenker jeg... :angry:

Nå har **** ordren min vært på plukkliste i over 4 dager også...nå blir eg ferbanna :devil:

De må vel skjønne at de må få inn flere folk når det nærmer seg jul vel :mad:

Har 2 julepakkesanger som ligger i bestilling, de skal sendes videre og kommer de ikke før fredag så er jeg solgt....DA FÅR KOMPLETT ALDRI EN ORDRE FRA MEG MER....

Lenke til kommentar

snakka med komplett 08:06 idag tidlig og sa at ordren min fortsatt var plukkliste og han sa han skulle få fortgang i sakene. og da jeg kom hjem for 15 min siden så jeg at pakka var levert jippiiiii :love::thumbup:

og mannen var hyggelig.

Det nytter med en telefon!

Lenke til kommentar
husk på julestresset.

dem har sikkert mye å gjøre, men du kan altids ringe dem å minne dem på det.

men husk å gjør det på en grei måte,

MR_T

Julestresset ja...det kommer som julekvelden på kjerringa tenker jeg... :angry:

Nå har **** ordren min vært på plukkliste i over 4 dager også...nå blir eg ferbanna :devil:

De må vel skjønne at de må få inn flere folk når det nærmer seg jul vel :mad:

Har 2 julepakkesanger som ligger i bestilling, de skal sendes videre og kommer de ikke før fredag så er jeg solgt....DA FÅR KOMPLETT ALDRI EN ORDRE FRA MEG MER....

Day 5 fortsatt plukkliste... :thumbdown:

ÆKKE MULIG, også ikke noe info om dette på hjemmesiden deres :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...