Nikkor Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Slapp av De har utrolig mye å gjøre. Tenk etter : komplett er en av de mest brukte web-shoppene. MANGE MANGE bestillinger. Tror ikke de er så mange arbeidere der heller. Og i tilleg er de nødt å se på hardware? Du er nok ikke den første som leverer inn noe til de heller I tilleg må de også svare på en drøss med mail fra kunder Stakkers komplett da!!! Men det er jo jobben deres! Synes de hvertfall kunne skaffet enda flere folk visst det var så hektisk der nå. Ikke for og klage er storfornøyd med komplett.no selv. Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Snekker`n: De har det.. Min pakke som jeg bestilte i går ble pakket av "vikar 6" Endret 12. desember 2003 av Equiox Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) De har det.. min pakke som jeg bestilte i går ble pakket av "vikar 6" Suppert Visste ikke dette se. Bw: Velkommen til forumet Equiox. Endret 12. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Bestilte varer i går på to forskjellige ordere(grunn, en til meg og en til en annen på helt annen adresse) Begge ordrene er pakket og levert, min egen ordre er allerede i Stokke og registert, mens den andre er nok hos komplett.no resten av helga. Edit: Mine pakker ble plukket av vikar 1 og vikar 9, dem som pakket dem var 1 og 260. Endret 12. desember 2003 av boathansm Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hehe, bare vikarer på komplett eller? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hehe, bare vikarer på komplett eller? kan virke sånn, men dem som pakka hos meg var ikke vikarer. Har merka meg litt at komplett bruker vikarene til å plukke varer og dem faste ansatte pakker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Snekker`n:De har det.. Min pakke som jeg bestilte i går ble pakket av "vikar 6" Som sagt var ikke dette rettet spes mot komplett Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Komplett.no må ha mye pakker å sende ut. Har hatt 2 ordre inne i dag som nevnt tidliggere, den ene har stått som plukkliste mens den andre har vært innleveringsregisert. Nå er begge innleveringsregisert, noe som betyr at det vært 2 hentinger med posten i løpet av 3-4timer. Hadde aldri trodd det. EDIT: går fort med posten også nå, skulle ikke tro det var jul. Ordrene mine ble pakka den 12.12.03 og er i Oslo allerede samme dag. Bor like utenfor Oslo så jeg har mine pakker i 13.12.03 selv på en Lørdag. Utrolig. Endret 12. desember 2003 av boathansm Lenke til kommentar
TempO Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Min Ordre har oxo stått som "Plukkliste" siden 9/12....grrrr å jeg som MÅ ha varene før jul.... Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Min Ordre har oxo stått som "Plukkliste" siden 9/12....grrrr å jeg som MÅ ha varene før jul.... Ring å si at varene haster! Av en eller annen grunn. Funka hos meg, men jeg trenger PC'en til fyr som skal bruke den i butikken sin og det haster for han. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Jobber de på lørdager eller hvordan er det? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jobber de på lørdager eller hvordan er det? Mulig dem gjør det nå i julestrida. Men har iværtfall merka meg en ting, er ikke pakka fra Komplett.no i Stokke og innleveringsregisert på fredag så går ikke pakka før på Mandag fra komplett mulig dem har gjort om dette nå i jula. Lenke til kommentar
underground Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Hatt en ordre ligende siden 9 desember (tirsdag) og status er fortsatt plukkliste?Alle varene er på lager. Bare meg de er slemme med? Jeg har hatt ordre liggende fra onsdag og status her er også plukkliste . skulle gjerne hatt sakene sjøl au ja. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Ring å snakk med dem. Vær hyggelig og forklar problemet. Men på fredag gikk det to postbiler ut med varer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Min Ordre har oxo stått som "Plukkliste" siden 9/12....grrrr å jeg som MÅ ha varene før jul.... Samme her (siden 10.12). Jeg har ringt to ganger, og begge gangene har jeg fått beskjed om at 'pakken går i Posten i dag'. :/ Ikke får jeg avbestilt heller. Grrrr. Lenke til kommentar
TempO Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Huff nå skjønner jeg ingenting....skjekka på "konto sidene" på komplett nå, det står enda "plukkliste" og at varene skulle bli sendt 12/12, nå er den forandra til 13/12 plutselig....hva skjer egentlig?De har jo hatt alle varene på lager, men nå står det plutselig antatt 17/12 på både kameraet og dvd brenneren jeg har bestilt... Noen som har prøvd å ringe de idag (lørdag) forresten?De har jo vanligvis lørdagsstengt Lenke til kommentar
underground Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Noen som har prøvd å ringe de idag (lørdag) forresten?De har jo vanligvis lørdagsstengt Ja prøvde å ringe de idag tidlig og det var steng idag. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Jaja. Blir ikke noe pc på meg i jula. *surve* Jeg er vel litt barnslig men neste gang bestiller jeg fra mpx elns. Endret 13. desember 2003 av b0nna Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jaja. Blir ikke noe pc på meg i jula.*surve* Jeg er vel litt barnslig men neste gang bestiller jeg fra mpx elns. Hvis flere av dere har ordre som har stått siden 9.12 som plukkliste, lønner jo det seg å ta en telefon ihvertfall 2dager etter og spørre om det er mulig å få ordre behandla raskt. varer som ikke er systemet til posten seinest 18.12 vil ha problemer. Men ring på mandag folkens. Eller send en mail til lageret. nå hva den adressen er. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg må ha mine saker innen 19.12, da reiser jeg. Har det ikke skjedd noe i løpet av mandagen, ringer jeg og sier at de kan ta pakken og stikke den tilbake på lageret, så får jeg heller kjøpe i butikk. :/ Nekter de, gir jeg bare beng i å hente pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå