Gå til innhold

Komplett sommel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Harddisken min tok kvelden, og jeg sendte mail til de for å høre om de kunne ta den i retur, fikk svar dagen etterpå. (sendte mail på kvelden). Jeg sendte inn harddisken nesten en uke senere. Etter at den hadde vært hos komplett i 1-2 dager, sendte de en lik harddisk tilbake, som (forhåpentligvis) funker. :) Regner med at posten får den inn til byen i morra. God service midt i alle julebestillingene :)
Lenke til kommentar

Tror komplett.no roter fælt om dagen.

Bestillte meg en komplett maskin hos dem for 14 dager siden. Det

absolute siste jeg sjekket før jeg bestillte, var at alt var inne på lager.

Lagerstatusen så meget bra ut med 100+ på alle varer +++.

Samme kvelden sjekket jeg e-mailen, og fikk en ordre bekfreftelse fra

dem. Dum som jeg var slettet jeg e-mailene jeg hadde p.g.a så mye spam

i innboksen. Bestillte samme kvelden noe utstyr til naboen. Dette utstyr kom

for 8 dager siden. For 2 dager siden, ble jeg alt for lei av å vente, og gikk ned

på postkontoret for å spørre hva de holdt på med. De hadde ingen pakke, og

ba meg kontakte firmaet for å få sendingsnummer etc for å spore opp pakken.

I og med at mailen min nå var borte, tenkte jeg at jeg kunne logge meg inn

på min konto hos komplett.no . Til min store forbauselse finner jeg ikke ordren

min der. Ergo: komplett.no har klart å mistet bestillingen min. Er dette teoretisk

mulig ?

Men ok. Det finnes mange bra webshoper, og tok en ny bestilling på PS-Data.

Må si jeg ikke angrer i ettertid. PS-Data har klart å fått ut pakken i rekordfart,

samtidig som prisen var bedre, samt feedbacken.

-z00l-

Lenke til kommentar

Slapp av :)

De har utrolig mye å gjøre. Tenk etter : komplett er en av de mest brukte web-shoppene. MANGE MANGE bestillinger. Tror ikke de er så mange arbeidere der heller. Og i tilleg er de nødt å se på hardware? Du er nok ikke den første som leverer inn noe til de heller :) I tilleg må de også svare på en drøss med mail fra kunder :)

Stakkers komplett da!!! :laugh:

Lenke til kommentar

selv synes jeg 2 uker er litt ille. Men de har nok en god grunn!

De er bare mennesker de -kan- ha glemt deg. Vet selv, når det kommer mange folk inn hit og skal ha\hente ting, er det veldig lett å glemme noen små ting.

Send dem en kose-mail og si hvor mye du er glad i dem, og at du har et hovedkort der inne som kanskje dem kunne tatt en liten titt på.

Endret av JuZt3r
Lenke til kommentar
Slapp av :)

De har utrolig mye å gjøre. Tenk etter : komplett er en av de mest brukte web-shoppene. MANGE MANGE bestillinger. Tror ikke de er så mange arbeidere der heller. Og i tilleg er de nødt å se på hardware? Du er nok ikke den første som leverer inn noe til de heller :) I tilleg må de også svare på en drøss med mail fra kunder :)

Stakkers komplett da!!! :laugh:

Syns ikke så synd på komplett... dersom de er den største så bør de grie å ansette nok folk til å gjøre jobben. Hvor mange mailer tror du det kommer til dem per time? De kan vel regne med at 1 person greier å svare 20-30 mailer i timen. Og pakke saker og sende dem, vet ikke hvor rotere lager de har... men jo flere bestillinger betyr jo mere profit, som betyr at de kan ansette flere folk.

Kan da vel ikke være SÅ vanskelig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...