b0nna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Hatt en ordre ligende siden 9 desember (tirsdag) og status er fortsatt plukkliste? Alle varene er på lager. Bare meg de er slemme med? Endret 12. desember 2003 av b0nna Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Da ville jeg ringt....Da e d noko gale...Har aldri hatt varer på plukkliste mer en 12 timer for min del.. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Det er noe på gang der. La inn en bestilling der igår. Fortsatt ikke fått ordrebekreftelse. Ordren vises heller ikke på kontosiden min. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Kan ikke være at de har ekstremt (!!!) mye å gjøre siden det er under to uker igjen til jul og greier? Edit: WÆÆÆÆH! Det er under to uker igjen til jul!!!11oneone Endret 12. desember 2003 av Tacritan Lenke til kommentar
greigster Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hadde samme problem med psdata.no.. bestilte på tirsdag.. tok kontakt med dem igår og da ble det fart i sakene.. nå ligger varen her i stavanger og venter på mig Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Stemmer det. Har snakket med dem og det er en stund siden det ble ganske kaotisk hos dem. God jul og godt kaos. Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Harddisken min tok kvelden, og jeg sendte mail til de for å høre om de kunne ta den i retur, fikk svar dagen etterpå. (sendte mail på kvelden). Jeg sendte inn harddisken nesten en uke senere. Etter at den hadde vært hos komplett i 1-2 dager, sendte de en lik harddisk tilbake, som (forhåpentligvis) funker. Regner med at posten får den inn til byen i morra. God service midt i alle julebestillingene Lenke til kommentar
z00l Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Tror komplett.no roter fælt om dagen. Bestillte meg en komplett maskin hos dem for 14 dager siden. Det absolute siste jeg sjekket før jeg bestillte, var at alt var inne på lager. Lagerstatusen så meget bra ut med 100+ på alle varer +++. Samme kvelden sjekket jeg e-mailen, og fikk en ordre bekfreftelse fra dem. Dum som jeg var slettet jeg e-mailene jeg hadde p.g.a så mye spam i innboksen. Bestillte samme kvelden noe utstyr til naboen. Dette utstyr kom for 8 dager siden. For 2 dager siden, ble jeg alt for lei av å vente, og gikk ned på postkontoret for å spørre hva de holdt på med. De hadde ingen pakke, og ba meg kontakte firmaet for å få sendingsnummer etc for å spore opp pakken. I og med at mailen min nå var borte, tenkte jeg at jeg kunne logge meg inn på min konto hos komplett.no . Til min store forbauselse finner jeg ikke ordren min der. Ergo: komplett.no har klart å mistet bestillingen min. Er dette teoretisk mulig ? Men ok. Det finnes mange bra webshoper, og tok en ny bestilling på PS-Data. Må si jeg ikke angrer i ettertid. PS-Data har klart å fått ut pakken i rekordfart, samtidig som prisen var bedre, samt feedbacken. -z00l- Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 husk på julestresset. dem har sikkert mye å gjøre, men du kan altids ringe dem å minne dem på det. men husk å gjør det på en grei måte, MR_T Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 "Hei Vanskelig å si akkurat når denne vil bli sendt fra oss. Vannvittig stor pågang her, men vi jobber på spreng med å få ut bestilte pakker. Beklager at det tar litt ekstra tid nå i julerushet." Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 "Hei Vanskelig å si akkurat når denne vil bli sendt fra oss. Vannvittig stor pågang her, men vi jobber på spreng med å få ut bestilte pakker. Beklager at det tar litt ekstra tid nå i julerushet." komplett arbeider? Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Fra [email protected] skrev og etterlyste pakken. Mye å gjøre greit, men hvor lang tid tar det å pakke 3 deler i en pakke og sende den? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 vel, når det er 1000 sånne pakker tar det tid. Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 De var raske med meg. Fikk varen i går, bestilte for 4 dager siden Lenke til kommentar
Drag0n- Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ja tror komplett roter litt.. har sent inn et gfx å et hk får 2 uker siden å enda har dem ikke sett på det.. kjiipt :/ Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Slapp av De har utrolig mye å gjøre. Tenk etter : komplett er en av de mest brukte web-shoppene. MANGE MANGE bestillinger. Tror ikke de er så mange arbeidere der heller. Og i tilleg er de nødt å se på hardware? Du er nok ikke den første som leverer inn noe til de heller I tilleg må de også svare på en drøss med mail fra kunder Stakkers komplett da!!! Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) selv synes jeg 2 uker er litt ille. Men de har nok en god grunn! De er bare mennesker de -kan- ha glemt deg. Vet selv, når det kommer mange folk inn hit og skal ha\hente ting, er det veldig lett å glemme noen små ting. Send dem en kose-mail og si hvor mye du er glad i dem, og at du har et hovedkort der inne som kanskje dem kunne tatt en liten titt på. Endret 12. desember 2003 av JuZt3r Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke for å henge ut komplett da dette gjelder alle større firma : Men de vet at det er Jul , da denne kommer til samme tid hvert år og med samme kaoset . Hvorfor kan da ikke slike firmaer leie inn ekstra folk til pakkeavdelingen , det skulle da ikke vere noe problem. Lenke til kommentar
Frugy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke dumt nei!! Og da hadde kanskje noen som trenger penger til jul hatt en mulighet Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Slapp av De har utrolig mye å gjøre. Tenk etter : komplett er en av de mest brukte web-shoppene. MANGE MANGE bestillinger. Tror ikke de er så mange arbeidere der heller. Og i tilleg er de nødt å se på hardware? Du er nok ikke den første som leverer inn noe til de heller I tilleg må de også svare på en drøss med mail fra kunder Stakkers komplett da!!! Syns ikke så synd på komplett... dersom de er den største så bør de grie å ansette nok folk til å gjøre jobben. Hvor mange mailer tror du det kommer til dem per time? De kan vel regne med at 1 person greier å svare 20-30 mailer i timen. Og pakke saker og sende dem, vet ikke hvor rotere lager de har... men jo flere bestillinger betyr jo mere profit, som betyr at de kan ansette flere folk. Kan da vel ikke være SÅ vanskelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå