N* Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Hei. Jeg, har nå: Begynt, og tenke på. Og gjøre, ett aldri så: Lite. Forsøk, på og: Dukke opp igjen, her. På kloden, for: Nok en, gang. Og da, tenkte jeg: Og forsøke, og bli en maskin-tegner. Det falt meg altså, også: Inn, at ettersom tegninger. Er, tegnet og: Solgt. Da kan man, kanskje: Tegne sine, egne maskiner. -Men hvor ligger, prisen på: En fersk, maskin-tegning? Noen, som: Vet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Hva er en maskin-tegning? Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2018 Tegningen, som brukes for: Og lage, en maskin. Lenke til kommentar
N* Skrevet 6. mars 2018 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2018 Ts, er: Hverken maskin. Ei: Skriver. Men Ts, mangler: Dame. Han, derimot er: Kun en, vanlig stakkar. Uten, maskin: Eller tegning, til noen skriver. Men vet, dere: Hva? Ts, kjenner en: Kompis... Og, han har: "Rhino," på skive. Original, og alt: Sammen. Denne, typen software: Koster, omlag 500.000 NOK. Og, Ts skal: Selv, forsøke og tegne. Absolutt, alle: Maskinene, i detailen sin. Selv, om at: Ts, har blitt torturert for akkurat det. Dokumentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå