Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Konfrontere mulig utroskap?

Anbefalte innlegg

Husk at samtaler i snapchat slettes automatisk ved mindre bruker bevisst lagrer meldingene ved å holde inne finger over tekst. Jeg lagrer ofte deg jeg snakker med andre om, så jeg kan gå tilbake å titte på det dersom jeg blir usikker på hva som er sagt tidligere. Det er bra du føler deg bedre, men basert på det som ble skrevet tidligere, at hun har avtalt å ligge med en annen, får jeg en dårlig følelse av. Men det er nok av råd her inne, håper du føler du treffer riktig beslutning uansett hva du gjør/foretar deg. Lykke til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakker av egen erfaring og hun har garantert hatt sex med personen ut i fra den reaksjonen der.

Det er tydelig at hun er mannen i forholdet og vet hvor hun har deg. Dette bruker hun ved å reise bort for å skape enda mer press på deg. Hun vil at du på en måte skal si unnskyld for at du i det hele tatt antydet at du var utro, og vrir hele situasjonen over på at det er du som ikke vil ha henne.

Rimelig kynisk. Men jeg har dessverre vært bort lignende selv, og det er fort gjort å falle i den fellen når du har investert mye i personen og er glad i henne.

Nå er jo hele situasjonen vridd over til at du nærmest må be hun komme hjem igjen, og hun har rodd seg ut av situasjonen.

Fordi ber du hun komme hjem nå og fortsatt gnager om det som skjedde tidligere, kan hun igjen bruke det med at det er deg det er noe feil med, det er du som ikke vil ha henne.

Er det slik man vil ha det? Og er det en slik dame man vil ende opp gammel sammen med som har såpass lav respekt for deg?

Vri situasjonen rundt. Hadde du gjort dette mot henne. Ville du bare reist bort fra alt og lagt feilen over på henne om det ikke var noe i det hun antydet? Eller ville du gjort alt du kunne for å gjennvinne tilliten hennes?

Får vondt av å lese dette.. Finnes så mye dårlige damer der ute, det er skremmende. ( Sikkert mye dårlige menn og) Du fortjener bedre. Og selv om det blir stress med tanke på huset, skal du vite at alt ordner seg uansett.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg spurte om hun hadde møtt noen i det siste, og svarer først nei. Så spør jeg igjen, og hun innrømmer at hun har pratet med nevnte kompis, og møttes ute i bil, selv om jeg vet at hun var på besøk til han. Greit nok, de er gamle venner, og han er ingen trussel.

Dette er et dårlig tegn selv om du har rett i at han ikke er noen trussel.

Enten lyver hun om ting som ikke en gang betyr noe, eller så lyver hun fordi han er en trussel, og hun sannsynligvis har pult ham.

Hvilke av de to alternativene gir henne plusspoeng?

Resten av hva du skriver om konfrontasjonen viser bare hennes unnvikelse og din ønsketenking. Du ser ikke situasjonen klart. Og det er vel å forvente. Fornektelse er vanlig.

Men det er åpenbart at dere ikke har tillit til hverandre. Nå er hun også sint på deg fordi du har busta henne i å føre deg bak lyset. Hun kommer til å bruke dette mot deg i fremtiden, og har sannsynligvis allerede pult kameraten sin på vei til "foreldrene" sine.

Dere har ennå ikke unger.

Og når du har fått i deg litt mat og et glass kaldt vann, og tatt deg to sekunder til å puste med magen, så vil du innse at du heller ikke ønsker å kaste bort resten av livet på å måtte forholde deg til et ludder du ikke kan stole på.

• Liker 6
Lenke til kommentar

Nei fy fader TS...det er jo det gamleste trikset i boka å bli sur på deg, for å ta innstillingen om at det er din feil alt sammen. Her må du tenke over hvilke bevis du har sett, og om du egentlig vil ha et liv sammen med ei som (med tvilen til gode) ikke nødvendigvis har vært utro, men var så nære som det går an! Ikke akseptabelt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...