AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Hei, jeg og min samboer har vært i lag i snart 3 år. Vi eier hus sammen, og har det fint, det har gått litt opp og ned tidligere. Hun bruker mye sosiale medier, mens jeg ikke gjør det. Jeg har tidligere vært inne på hennes mail/facebook, siden jeg vet passordet, og hun lar telefonen ligge fremme ofte. Jeg har sett at hun til tider har pratet med kjente og ukjente, uten at det har vært noe mistanke bak det. Det var en kompis som prøvde seg på henne men hun avslo han. Men i går gikk jeg inn på hennes Snapchat, og en helt ny verden åpnet seg. Nevnte kompis som prøvde seg har hun vært på besøk til, uten at jeg visste om det. Han skriver at han liker henne og ville kysse henne, men hun svarte ikke på det. Så dukket det opp noe... Rett etter vi kjøpte hus sammen, så ble hun sur på meg p.g.a uenigheter rundt selve flyttingen. Dette prater hun med til en bekjent, som hun dog aldri har møtt før. Utover i samtalen avtaler de å møtes for å ligge sammen, han foreslår at de blir fuckfriends, og hun godtar. De prater litt i detalj rundt hvordan de skal møtes og ligge sammen. Han bor i nærområdet. Så slutter samtalen, og ingen har vært aktiv i den siden. Dette er over 2 år siden. Ingen andre spor finnes, hun pratet litt med han på facebook messenger, men det var lenge før denne samtalen. Jeg vet ikke om de har pratet på telefon, eller om de har møttes. Hvordan i H# skal jeg tolke dette? Jeg har faktisk tatt opp at hun er mye på mobilen og lurer på om hun chatter med andre før, men hun avviste at hun gjorde det eller at hun hadde vært utro. Noen tips til hvordan jeg burde gå frem med dette, for det gnager skikkelig. Hilsen en som er frustrert og forbanna, og vurdere å konfrontere henne hardt med dette. Samtidig har jeg jo snoket i hennes private samtaler, så det ser ikke så bra ut for min del heller. Anonymous poster hash: 894d3...8bc Lenke til kommentar
afterall Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Ganske på siden, men hvordan får du tilgang til to år gamle snapchat-samtaler, egentlig? 4 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 At du har snoket på mobilen hennes unnskylder ikke hennes utroskap. Du får vel bare vurdere om du vil ha ei dame som du ikke kan stole på. Alternativet er å gjøre det slutt, og finne ut hvem som skal kjøpe seg ut av huset. Men om du beholder henne, så husk å DNA-teste alle ungene som kommer ut av henne. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg konfronterer henne i morgen. Kan faen ikke ha det slik. Anonymous poster hash: 894d3...8bc 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Selvsagt gjør du det. Dette er ikke mulig utroskap, det er utroskap utover enhver tvil. Hun har avtalt å ligge med en annen enn deg. Det i seg selv er ille nok. Det er heller ikke greit å besøke kamerater som har prøvd seg på henne, i hvert fall om du ikke vet om dette besøket og hun gjør det bak din rygg. Kjipt, men dette må du bare ta tak i. Lykke til! 5 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 (endret) Det er nå trist når det blir sånn. Men hvis du tar en prat, så burde ho være villig til å la deg se igjennom alt ho har av innhold for å vinne din tillit. Ikke fordi jeg er for å ha sitt private anliggender invadert, men når det nå en gang er sånn at du har sterke mistanker, så bør du vises såpass respekt at du får de avkreftet. At du har ventet 2 år, har sikkert sine forklaringer. Men bedre sent enn aldri. Din selvrespekt er mer verdt enn et forhold, faktisk. For hvordan skal du være et godt forbilde for eventuelle barn om du lar utroskap holde på bak ryggen din?? Endret 1. mars 2018 av Taurean 2 Lenke til kommentar
Galaxyx32 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Gå, konfronter om du vil, men vær snill å gå fra henne før det kommer barn inn i bildet. Du vil angre hvis ikke. Endret 26. februar 2018 av Galaxyx32 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Så du har for vane å jevnlig sjekke hennes telefon, sosiale medier og lignende? At dere to ikke burde være sammen er åpenbart. Du burde også jobbe med deg selv, slik at du kan slutte å drive og snoke i private ting. Anonymous poster hash: e9715...ce8 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 26. februar 2018 Så du har for vane å jevnlig sjekke hennes telefon, sosiale medier og lignende? At dere to ikke burde være sammen er åpenbart. Du burde også jobbe med deg selv, slik at du kan slutte å drive og snoke i private ting. Anonymous poster hash: e9715...ce8 L.O.L. Er du helt klovn? Hva er verst: utroskap eller snoking? Folk som er utro sender ut signaler som lett leder til snoking. Slutt å skap deg! Anonymous poster hash: b1c90...704 Anonymous poster hash: b1c90...704 10 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 L.O.L. Er du helt klovn? Hva er verst: utroskap eller snoking? Folk som er utro sender ut signaler som lett leder til snoking. Slutt å skap deg! Anonymous poster hash: b1c90...704 Anonymous poster hash: b1c90...704 Vel, det å snoke i mine private anliggender bak min rygg er et grovt tillitsbrudd, om ikke på høyde med utroskap så er det ikke langt unna. Hvis jeg fant ut at noen hadde snoket i mine privatsamtaler og diverse kontoer hadde vedkommende raskt fått seg en kald skulder. Ikke lat som at utroskap er noe som på magisk vis rettferdiggjør alskens søppeloppførsel. Anonymous poster hash: e9715...ce8 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Det ligger nok som regel misstanker bak dersom man tar steget å sjekker tlf til partneren. Her kommer jo alder også som oftest inn ( hvilke "fase" man er i ) Samt det spørs jo litt på deg selv som person også. Jeg personlig hadde ikke hatt noe imot om fruen hadde sjekket min telefon uten at jeg vet det, Men igjen så har jeg ikke så mye i livet mitt som trengs å holdes skjult eller at jeg vil hun ikke skal vite ( Utenom er forbruk på en hobby som er aaaaltfor dyr hehe ) Samtidig så blir ikke hun sur om jeg er innpå hennes. Vi er jo nysgjerrige av natur, vi elsker å få vite mest mulig snusk om andre. Eller bare generelt ting om andre Er ikke bare bare at vi baksnakker, er negative, eller ikke ønsker andre fremgang ( I de fleste tilfeller er det slik jo ) Så jeg forstår godt at du har snoket litt, hvis fruen her i huset går rundt å er mysteriøs og jeg hadde hatt en tanke om at hun er utro, så hadde jeg også snoket. Og jeg elsker dama som om hun er alt og stoler på henne, men jeg er ikke så naiv og tror at det ikke kan skje heller. Tror ikke de fleste "forventer" at partneren er utro, og man stolte herfra og til månen på de osv osv. Også sitter man der med skjegget i postkasse å lurer på hva som skjedde da. Go for it! Oppdater oss på saken ^^ Er alltid fint å ha en random tredjepart å blåse ut litt "steam" på samt lufte tankene for noen andre enn seg selv. Anonymous poster hash: ffbcc...593 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Vel, det å snoke i mine private anliggender bak min rygg er et grovt tillitsbrudd, om ikke på høyde med utroskap så er det ikke langt unna. Hvis jeg fant ut at noen hadde snoket i mine privatsamtaler og diverse kontoer hadde vedkommende raskt fått seg en kald skulder. Ikke lat som at utroskap er noe som på magisk vis rettferdiggjør alskens søppeloppførsel. Er vell grove tillitsbrudd som oftest har skapt denne situasjonen, Er vanskelig å forestille seg at noen skal snoke dersom man ikke har noe å skjule!, MEN dersom man har noe å skjule. Så i mine øyne er det da rettferdiggjort ^^ Tillitsbrudd vs tillitsbrudd Anonymous poster hash: ffbcc...593 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Hei, jeg og min samboer har vært i lag i snart 3 år. Vi [...] Dette er over 2 år siden. Så dette skjedde samtidig, før eller etter dere ble sammen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Hei, jeg og min samboer har vært i lag i snart 3 år. Vi [...] Dette er over 2 år siden. Så dette skjedde samtidig, før eller etter dere ble sammen? Det skjedde etter at vi ble sammen. 4 måneder etterpå. Og rett etter vi hadde kjøpt hus sammen. Anonymous poster hash: 894d3...8bc Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 (endret) Så du har for vane å jevnlig sjekke hennes telefon, sosiale medier og lignende? At dere to ikke burde være sammen er åpenbart. Du burde også jobbe med deg selv, slik at du kan slutte å drive og snoke i private ting. Anonymous poster hash: e9715...ce8 Det har jo vist seg at han har hatt grunn til å snoke. Hadde dama vært til å stole på så hadde han sikkert ikke snoket heller. Som regel viser det seg at magefølelsen stemmer når man ikke stoler på noen. Virker som du heller ville forsvart utroskap foran snoking. Er du i et forhold så tror jeg det er noen som har grunn til å ikke føle seg trygg. Endret 26. februar 2018 av sånn er det! 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Er vell grove tillitsbrudd som oftest har skapt denne situasjonen, Er vanskelig å forestille seg at noen skal snoke dersom man ikke har noe å skjule!, MEN dersom man har noe å skjule. Så i mine øyne er det da rettferdiggjort ^^ Tillitsbrudd vs tillitsbrudd Anonymous poster hash: ffbcc...593 Hvis man er voksen, og ikke 14 år, så er måten å løse dette på å prate med partneren. "Du, jeg går rundt med en litt uggen følelse angående hvordan du oppfører deg for tiden, og jeg sliter litt med å stole på deg. Kan vi prate litt om det, kan jeg eventuelt få se på telefonen din?" Hvordan partneren reagerer på dette her vil egentlig kunne fortelle deg alt du trenger å vite om hvor pålitelig vedkommende er. Blir vedkommende defensiv eller avvisende så har du nok grunn til bekymring. Er vedkommende genuint på ditt lag vil de hjelpe deg så langt de kan med å gi deg tryggheten du trenger. Og, hvis dette her er en gjenvendende følelse du får, kan det tenkes at problemet ligger hos deg. Det å gå rundt og være mistroisk til folk er en dysfunksjonell måte å forholde seg til folk på, og er noe som bør jobbes med. Løsningen er aldri å synke ned til å bli en snokende mark. Anonymous poster hash: e9715...ce8 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Okei, da var det gjort, og det gikk bedre enn forventet. Konfrontasjonen satt langt inne, men den måtte ut. Jeg spurte om hun hadde møtt noen i det siste, og svarer først nei. Så spør jeg igjen, og hun innrømmer at hun har pratet med nevnte kompis, og møttes ute i bil, selv om jeg vet at hun var på besøk til han. Greit nok, de er gamle venner, og han er ingen trussel. Så spør jeg om den samtalen på Snapchat. For det første nekter hun for at hun vet av noen med det navnet, så spør jeg om å få se på mobilen hennes. Jeg viser henne chatten der alt står, og hun nekter for at de har møttes, og for at det var en seriøs mening bak det. Jeg spør om hva intensjonen var, og hun sier at det ikke var noen. Vel og merke er dette over 2 år siden, så det er ikke sikkert hun husker så godt. Jeg stoler 90% på det hun sier. Mest fordi samtalen slutter brått, og ikke gjenopptas. Jeg spør om hun synes det er greit å skrive slike ting, men skylder mest på at hun ikke husker noe særlig av det. Jeg vet at hun har et voldsomt temprament, og ting har gått opp og ned mellom oss, noe hun også sier. Jeg velger stille å tro at hun chattet i en veldig dårlig periode, og at det ble glemt når vi fikk en opptur igjen. Hun sier at det kun finnes en gutt i livet hennes, og det er meg, og det gjør meg varm. Nå er hun sint fordi jeg ikke kan bestemme meg om jeg vil ha henne eller ikke, og har dratt til foreldrene sine. Jeg må si jeg er lettet, føles som en del kilo har forsvunnet fra skuldrene mine, og det har det sikkert også siden jeg nesten ikke har spist på flere dager. Alt i alt så er jeg i god tro om at hun ikke har gjort noe galt, og håper at ting kan ordne seg. For jeg tør ikke tenke på for et styr det hadde blitt om en av oss hadde måtte flyttet ut. Anonymous poster hash: 894d3...8bc 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 27. februar 2018 ....... Hun avtalte med en annen fyr å knulle, og du velger å tro på henne? Dette er toppen av naivitet! Du fant tross alt chatt-loggen hennes på snap, som er SÅ LETT Å SLETTE! Hun har garantert truffet denne fyren, det baserer jeg på reaksjonen hennes som du beskriver: Hun rettferdiggjør sin handling i sitt hode, og forstår ikke hvorfor du ikke aksepterer det. Dette er svakt. Dette er beta-oppførsel! Anonymous poster hash: b1c90...704 13 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2018 Hadde nok vurdert å komme meg bort før barn evt blir en greie. Mange tror barn vil løse problemer, men det forårsaker mye mer enn godt den første tiden ^^ så hvis hun har til greie å søke trøst hos andre gutter når dere har en "nede" periode. Så lover ikke det spesielt godt. Her sier hun at hun møter denne vennen. Hva er han sine intensjoner med henne ? Har de felles hobby, barndomstiden å mimre om? Fruen her i huset har en "kompiss" fra barndommen av som hun var sammen med hver helg fra de var 4-16. De forstår jeg når de vil møtes ( dog det er bare fester, og jeg samt han sin partner er alltid der. Noe som er mer "normalt" i mine øyne ) Dersom man skal menges gamle venner. Som oftest ligger det intensjoner bak guttene sine sider, samt jenta som søker oppmerksomhet og bekreftelse utenom typen som ligger på sofaen hjemme å promper. Lett å vippe over her til et kyss eller andre ting. Syntes bare det er rart at du blir ekskludert og at møter blir satt i hemmelighet ovenfor deg ( Røde flagg her ) Hvem møtes i bilen for å prate egentlig ? Det var det jeg gjorde når jeg var 18-19 og skulle slenge litt rundt med minstemann med damene haha Du tar dine egne valg såklart! Og godt er det, men er du naiv vil du fort ende opp med å bli såret værre Anonymous poster hash: ffbcc...593 6 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 (endret) Snoking er ikke greit, og det er ikke snap-aktiviteten hennes heller. Tydelig at du ikke stoler på henne (og tilsynelatende med god grunn), så her bør dere nok gå hver deres vei. Hun virker ikke som en kvinne det er verdt å dele livet med. I og med at du selv tråkket over streken ved å snoke så trenger du ikke konfrontere henne med utroskapen. Bare si at det ikke kjennes riktig å bli i forholdet. Endret 28. februar 2018 av VRK18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå