BJJLY9MY Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Holmenkollen Kapel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) Kanskje du kunne gått litt lengre unna og f.eks til venstre. Da hadde du kansje få med deg hele kirken selv om det står en bil foran? Da gjorde det kanskje ikke så mye om også bilen kom med?Slike byggverk har som regel velpleide omgivelser som er verd å få med seg. Kapellet luter litt mot venstre, noe det I utgangspunktet ikke bør gjøre. Hvorfor ikke f.eks. ta bilder av Holmenkollen? En måte å lære på er å se på diverse andre bilder av kollen (reklambilder, etc) først. Så kan du selv forsøke å få dine bilder til å ligne mest mulig. Da lærer du samtidig hvor du må plassere deg og hva som er viktigst å få med på bildet osv. Etterpå kan du jo eventuelt legge bildet ut her. Husk å ta flere bilder sånn at du noe å velge fra. Det er viktig at du husker at både loddrette og vannrette linjer forblir loddrette og vannrette på det ferdige bildet (selv om det også finnes unntak fra dette). Endret 24. februar 2018 av Moerk 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Det er alltid en utfordring å unngå biler, søppelkasser, ledninger, stillaser, containere osv.. Av og til greier man det ved å flytte seg litt. Jeg synes himmelen og skyene bak var veldig sveisent og flott. En liten tabbe her er at du ikke har fått med deg hele tuppen av spiret, det bør være innafor ruta. Det er bare å stå på og legge ut bilder. Det å se motiver fra en litt annen vinkel,har jeg stor sans for.. 1 Lenke til kommentar
BJJLY9MY Skrevet 24. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2018 Det er alltid en utfordring å unngå biler, søppelkasser, ledninger, stillaser, containere osv.. Av og til greier man det ved å flytte seg litt. Jeg synes himmelen og skyene bak var veldig sveisent og flott. En liten tabbe her er at du ikke har fått med deg hele tuppen av spiret, det bør være innafor ruta. Det er bare å stå på og legge ut bilder. Det å se motiver fra en litt annen vinkel,har jeg stor sans for.. Har lagt ut bilde med hele spiret og mer av himmelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg