Gå til innhold

Galaxy S9, toppmodell fra Sony og billig gull fra Motorola – dette tror vi kommer på MWC 2018


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dere burde fokusere på de som ikke følger trenden. 16:9, minijack og flate skjermer er framtiden.

 

Ja, å ikke trenger jeg mobilen for å fortelle meg hva jeg tar bilde av.

 

Noe som S8 og V30 manglet var et godt batteri. 4000+mah burde en kunne forvente seg 2018. Selv billig mobiler har jo 5000+mah batteri nå for tida.

 

Skjerm over 1920x1080 trekker bare unoedvendig mye stroem så der ville nok downsizing kommet godt på sin plass.

 

4k er flott til dataskjermer, ikke mobiler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Dere burde fokusere på de som ikke følger trenden. 16:9, minijack og flate skjermer er framtiden.

 

Ja, å ikke trenger jeg mobilen for å fortelle meg hva jeg tar bilde av.

 

Noe som S8 og V30 manglet var et godt batteri. 4000+mah burde en kunne forvente seg 2018. Selv billig mobiler har jo 5000+mah batteri nå for tida.

 

Skjerm over 1920x1080 trekker bare unoedvendig mye stroem så der ville nok downsizing kommet godt på sin plass.

 

4k er flott til dataskjermer, ikke mobiler.

Stort batteri tar plass og krever lengre ladetid. Hvis mobil A med 3000mAh varer like lenge som mobil B med 5000mAh vet jeg hvilken jeg ville valgt.

Lenke til kommentar

 

 

Dere burde fokusere på de som ikke følger trenden. 16:9, minijack og flate skjermer er framtiden.

 

Ja, å ikke trenger jeg mobilen for å fortelle meg hva jeg tar bilde av.

 

Noe som S8 og V30 manglet var et godt batteri. 4000+mah burde en kunne forvente seg 2018. Selv billig mobiler har jo 5000+mah batteri nå for tida.

 

Skjerm over 1920x1080 trekker bare unoedvendig mye stroem så der ville nok downsizing kommet godt på sin plass.

 

4k er flott til dataskjermer, ikke mobiler.

Stort batteri tar plass og krever lengre ladetid. Hvis mobil A med 3000mAh varer like lenge som mobil B med 5000mAh vet jeg hvilken jeg ville valgt.

Nja, vet ikke helt om jeg er enig i logikken. Om man har et batteri på 5000mah så vil det ta mye kortere tid å lade det opp til 3000mah. Samtidig vil batteri som ikke lades ut helt, holde seg vesentlig bedre over tid.

Lenke til kommentar

 

Dere burde fokusere på de som ikke følger trenden. 16:9, minijack og flate skjermer er framtiden.

Ja, å ikke trenger jeg mobilen for å fortelle meg hva jeg tar bilde av.

 

Noe som S8 og V30 manglet var et godt batteri. 4000+mah burde en kunne forvente seg 2018. Selv billig mobiler har jo 5000+mah batteri nå for tida.

 

Skjerm over 1920x1080 trekker bare unoedvendig mye stroem så der ville nok downsizing kommet godt på sin plass.

 

4k er flott til dataskjermer, ikke mobiler.

 

Kanskje det har noe med at batterier er veldig billig? Jeg kan kjøpe et 10.000 mah batteri med QC hurtiglading til 200 kroner. Og en toppmodell koster 8000+

 

Faktisk så er Samsungs A og J serie utrolig gode på batteritid fordi de har fullHD oppløsning og mid-end SoC med et større batteri enn S-modellene fra Samsung. Så de modellene er noen av de beste på markedet i batteritid. 

 

Men toppmodeller trekker mer strøm, fordi de skal ha det beste. Og de har mindre batteri, fordi de skal være tynnest og lettest mulig. 

 

Eneste toppmodell jeg kommer på som samsvarer med det du skriver er Huawei Mate 10 Pro. 4000 mah og fullHD AMOLED skjerm.

Lenke til kommentar

 

Nja, vet ikke helt om jeg er enig i logikken. Om man har et batteri på 5000mah så vil det ta mye kortere tid å lade det opp til 3000mah. Samtidig vil batteri som ikke lades ut helt, holde seg vesentlig bedre over tid.

 

Med mindre du bruker kinesisk ladeteknologi da. Huawei sin løsning er eksempelvis 5V 4.5 ampere, så ca 23W ladeeffekt. Mye bedre enn standard QC som har 15W og 10W når den ikke kan lade ved høyere enn 5V.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...