Gå til innhold

Ingen vibrasjon når lydløs er aktivert

Woodoo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, der kom vibrasjonen på. Det blir jo en liten pipelyd også da men hørtes nesten ikke. Er dette den eneste måten å få vibreringen til å virke når man får meldinger? I såfall forstår jeg ikke helt poenget med at det ikke blir vibrering når man får meldinger...

Lenke til kommentar

Har merka akkurat de same, og det virkar faktisk som om det er slik det må vere.. Er jo klart ikkje noko problem med den lille pipelyden, men kan vere irreterandes vist du er på ein heilt stille plass. F.eks prøve på skulen vil det vere dumt å ha det slik og ikkje vibrator. Men elles vil eg tru at det skal vere temmeleg stille vist nokon skal kunne høyre den fra bukselomma eller kor ein no ein foretrekk å ha den :)

Lenke til kommentar

Går det ikkje ann her å bruke ein av dei gamle telefonane, f.eks. N3210 til å lage ein ringetone som kun vibrerer og så sende den til ein telefon som f.eks. N3650 eller N6600.. Lage ein tone som vibrerer kort og ein som vibrerer litt lenger??

Meiner desse skal funke på nyare telefonar også.. :)

Lenke til kommentar
Vibreringen på min 3650 lager jo mer lyd enn pipelyden...

Woodoo: Er det helt lydløs du skal ha den, eller skal du ha den lydløs med vibrering?

Jeg har en profil kalt "vibrering", hvor telefonen ikke lager noen lyder, men bare vibrerer når noen ringer eller sender melding.

Jeg skal ha den lydløs med vibrering...

Hvordan har du fått til å lage enn sånn profil GeeZuZz?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...