Moerk Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Flere variasjoner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Sigmund Strand Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Flott vinterbilde mvh Sigmund Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Flott lys i fjellene, Jeg tror jeg likte V2 best, selv om ramma ikke tiltalte meg så veldig. Den lille mørke trekanten helt nede i høyre hjørne var også litt plagsom synes jeg. Fint bilde Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg kan godt like hoved versjonen. De er lysningene i de snøkledde viddene jeg liker. Ingvald Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Flott vinter bilde og en passende ramme. Nyttårs kort . Men hvorfor får jeg ikke sett de andre bildene , bare det første? Gjelder alle som legger ut flere bilder. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2018 Flott vinter bilde og en passende ramme. Nyttårs kort . Men hvorfor får jeg ikke sett de andre bildene , bare det første? Gjelder alle som legger ut flere bilder. Hei til Sigmund, Helene, Ingvald og Jarle. Smaken er forskjellig, heldigvis. Personlig hadde jeg ikke noen bestemt versjon jeg likte best, det kan faktisk variere fra dag til dag. Jarle, jeg er enig med deg at det virker litt knotete å få frem de andre versjonene. Jeg tar meg selv i å klikke kun på versjonen (bildet) du skal ha frem, så kommer jeg på at jeg etter å ha trykket på bildet må jeg trykke på "Se i full størrelse". Selv da kan jeg oppleve at det er treghet i systemet. Tungvint, spør du meg. Takker dere alle for positve tilbakemeldinger. Mvh.oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg