Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor så juge?

Anbefalte innlegg

Typen juger mye og jeg skjønner bare ikke hvorfor.

Som feks at hans kamerat skulle oppbevare noe i hans kjellerbod. Måtte en dag reise hjem da kameraten skulle ha dette tilbake. Det var aldri i kjellerboden dette han sa.

Så gjemmer han unna ting jeg har kjøpt. Kjøpte 4 bokser med snus.

De legger han på fast plass.

Nå er det en igjen jeg synes dette var merkelig helt til jeg fant to andre tilfeldig i en skuff.

Late som han er tom?

Leker han med meg? Hvordan hadde du tolket dette?

Anonymous poster hash: 8a9a1...233

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje han føler du følger formye med på hva han gjør, og at føler han må lyve for hva enn det måtte oppnå.

Når det gjelder det første du sa, så forstod jeg ikke en dritt av det..

Når det gjelder snus, så glemmer jeg fort snusen her og der.. og tror jeg har gått tom.. Har vel 10tomme snusbokser pr fulle boks rundt meg (Burde vært flinkere å kaste de tomme :p).. så det går litt i surr...

Edit:

Kanskje han er blakk, og ønsker å selge snusen du kjøper til han.. og bruke det på dop? Worst case?

Endret av Krozmar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tipper han tester deg.. For å se hvor mye du snoker... Dette med kjellerboden og kompisen forstod jeg ikke så mye av...

Han(hvem) reiste hjem? Hadde noe i kjellerboden som kompisen hadde, og han sa at det ikke var der.. Setnigen der henger ikke helt på grep...

Ellers så tror jeg ikke du overreagerer, men du bør snakke med typen din...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest bruker-165969

Det finnes i hovedsak tre personlighetstyper som kan knyttes til kronisk lyging.

Mer om dem her: https://en.wikipedia.org/wiki/Dark_triad

Med mindre du føler deg komfortabel med all lygningen, og tenker at du problemfritt kan leve med den, så ville jeg seriøst ha vurdert å funnet noen andre å bruke tiden din på.

En ting er skuddsikkert, om du finner ut hvorfor han lyger så mye, så vil du aldri, og jeg gjentar, aldri, kunne klare å få han til å slutte med det. Rett og slett fordi de tre personlighetstypene er kjent for å være behandlingsresistente.

Lykke til uavhengig av hva du skulle velge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...