Anonym1415 Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hei! Jeg er 14 år og jeg veier ca 50 kg og er ganske lav men jeg har mannepupper og jeg vil få dem bort, har noen tips???? Hilsen en frustrert gutt fra Asker Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Veldig enkelt og greit: Tren. :-) 1 Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Spise mindre.. Edit:Altså, det kan jo være så mangt som er årasken.. Men i all hovedsak får man "pupper" da det er steder hvor kroppen lagrer fett... Siden du er bare 14år kan det jo også være noen hormoner som er i ubelanse som kan være årsaken, om du ikke er litt over i BMI.. Hør med Fastlegen din... Gir bedre råd til deg en noen andre her inne kan.. Endret 23. februar 2018 av Krozmar 1 Lenke til kommentar
Anonym1415 Skrevet 24. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2018 Veldig enkelt og greit: Tren. :-) Jeg trener 4 ganger i uken og jeg spiser ikke mye. Jeg er ikke tjukk men har litt mannepupper Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Shoulder press, skråbenk, benkpress og noe med kabler for å target inner chest gjør sikkert susen for å fylle opp på brystmuskulaturen. Greit å gjøre noen trekke-øvelser også, f. eks face-pulls i ulike varianter, som motvekt til all pushinga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå