Gå til innhold

Dominos pizza noe digg?

depaderp

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ja, den er knall. Bra tittel og, forøvrig. 

Ser de enda har den på hjemmesiden, men det blir vel faset ut etterhvert som fler av de blir nedlagt.

Japp. Det er ganske få av dem i bergen igjen så. Veldig synd, da Dominos overhode ikke er av samme kvalitet engang. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå kan det være jeg bare er dritt lei alle de andre kjedene, men jeg synes Dominos er milevis bedre enn samtlige konkurrenter. Endelig en pizzabunn som ikke smaker papp! Prisene er fornuftige, du kan følge med på leveringen i appen og jeg har enda ikke opplevd at de ikke har funnet døra mi.

Det kan selvsagt være jeg går lei av Dominos også med tiden, men inntil videre troner de enerådende på toppen.

Lenke til kommentar

Dollys der jeg bor hadde fin resturant-lokale der man kunne sitte i ro og fred for å ete maten eller ta med hjem. Etter at Domino's tok over, har de gjort det om fra et fint innredet lokale til et gatekjøkken-utseende og pizzaen er ikke spesielt bedre, men prisene har gått markant opp. Domino's er dyrest av samtlige pizzakjeder der jeg bor, som Peppes, Pizzabakeren og andre lokale pizzeriaer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle gjerne ha likt å sett en kostnad-sammenligning, for jeg tviler på at en sparer så mye

På å lage pizza selv ift å kjøpe? 

-Saus av hakkede tomater og litt krydder, 20kr(holder for minst 4 pizza)

-Deig max 20 kroner(holder for 4 pizza)

-Revet Ost 40 kroner(holder for 4 pizza)

Så supplerer en med det en ønsker selv såklart, personlig pleier jeg å lage pizza med kun pepperoni. Totalt sett blir en slik pizza ca 30-40 kroner. 

Lenke til kommentar

Dollys der jeg bor hadde fin resturant-lokale der man kunne sitte i ro og fred for å ete maten eller ta med hjem. Etter at Domino's tok over, har de gjort det om fra et fint innredet lokale til et gatekjøkken-utseende og pizzaen er ikke spesielt bedre, men prisene har gått markant opp. Domino's er dyrest av samtlige pizzakjeder der jeg bor, som Peppes, Pizzabakeren og andre lokale pizzeriaer.

Ja, lokalene suger vilt. Det skal de ha. Jeg ville aldri i verden satt meg ned på Dominos for å spise.

Når det gjelder pris er de det billigste jeg har sett noensinne. Pizza til under 200, det er uhørt. Pizzabakeren tror jeg tar på det billigste 199 for en Margherita (kun ost og tomatsaus), og på Dolly måtte man fort opp i 300 for en pizza. Men det avhenger sikkert av lokalområdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...