steinjarle Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 En av vinnerne fra januar er ute – dette er de beste mobilabonnementene nå Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hvorfor er ikke 60GB abonnementet til Telenor med i superbruker kategorien? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Siden dere har tatt med Get, så burde dere kanskje ta med Fjordkraft og deres strømkundepriser? Deres 10 GB abonnement til 339 kr ville vært lavest i den kategorien (har ikke sjekket andre vilkår) Kjapp google viser at de i størrelsesorden har samme antall kunder (~500k?) Lenke til kommentar
huftis Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) Det er verdt å merka seg at dersom ein brukar lite data og ikkje har behov for heile 1 GB, finst det mykje billigare abonnement enn dei i Tek.no sin «Lite data»-kategori. Sjølv har eg Telipol-abonnement «Medium» (Telenor-nettet), som gjev meg 300 MB (med rollover) for 79 kroner i månaden. Endret 24. februar 2018 av huftis Lenke til kommentar
radiotryne Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Billigste* Ikke beste! Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Fortsatt ingen rørelser siden juni 2017. Bortsett fra at telio la inn årene.. Jeg lurer på hvilke omveier operatørene vil finne på i år for å unngå økte datakvoter. Komplettmobil har f.eks gått ned fra 4GB til 3GB og satt ned prisen fra 259,- til 249,- for å ikke stikke seg ut fra de andre i 249,- prisklassen. Hva tror dere andre? 2 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Noen som vet om et abbonnemang som man kan ringe til Eu land fra Norge uten at det koster noe? har ikke helt skjønt hva Fri Eu innebærer siden det er umulig å finne ut om ringingen. Jeg har Telenor og med et tilegg på 9 kr kan man ringe fritt i Norden noe som er perfekt og er eneste grunnen for at jeg bruker Telenor som eller er svindyrt som jeg vil bytte så fort jeg finner noe som ikke koster å ringe Norden eller Eu! 2 Lenke til kommentar
MartinGM Skrevet 27. februar 2018 Del Skrevet 27. februar 2018 Telenor dekningen suger her jeg bor (Kværnerbyen i Oslo) men siden arbeidsgiver betaler regningen gidder jeg ikke bytte. Hvis jeg skulle betalt selv ville jeg valgt en leverandør som brukte Telia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg