Harald Brombach (digi.no) Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Google bekrefter: Google Assistant kommer på norsk denne våren Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Mobiltelefoner er én ting, men dette kan vise seg å være ett av de første grepene der de faktisk begynner å velte Amazon av AI/smarthjem-tronen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QVZmonLc Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Kan Google Assistant fjerne skrivefeilene i Google Translate? Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Bra, selv om jeg kommer til å bruke det lite foreløbig. Her har MS og Cortana noe å lære. Lenke til kommentar
Hallvard The Horrible Skrevet 1. mars 2018 Del Skrevet 1. mars 2018 Har jo vært borti en del talestyring på engelsk etterhvert. Til tross for at jeg har engelsk både som "arbeidspråk", og en engelstalende partner gjennom snart 30år, skjønner de fint lite av min "aksent". Blir spennende å se hvordan det fungerer når jeg kan snakke norsk til dem. Lenke til kommentar
Old Grumpy Gamer Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Nå har vel våren kommet og gått, uten at min assistent på telefonen forstår særlig mye norsk. Jeg kommer nok likevel til å fortsette på engelsk da det bare føles mer naturlig med engelsk mot en datamaskin, men vil nok teste norsk. Det jeg er mer opptatt av er at ikke alle tjenester er tilgjengelig i Norge. Er f.eks ikke mulig å få Google Assistant til å snakke med Logitech Harmony Hub her, selv om støtten ligger der. Slikt irriterer meg MYE! Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) Really? Det ville vært en gamestopper for meg. Men hvorfor ikke, gjelder det når man har Google Home hardware også? Endret 2. juli 2018 av tommyb Lenke til kommentar
Old Grumpy Gamer Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Se egentlig helt bort fra det jeg sa om at en ikke kunne koble Google Assistant til Harmony Hub. Det går det, men det gikk ikke for en stund tilbake. Nå spurte jeg bare assistanten om jeg kunne koble til, da ble jeg sendt til en webside som gjorde at de nå snakker sammen. Men offisielt går det ikke, ref https://support.myharmony.com/en-no/harmony-experience-with-google-assistant Regional availability The Harmony Action on the Google Assistant is currently only available for select languages in Australia, Canada, the United Kingdom, and the United States. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå