Moerk Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Fra vante omgivelser Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg har dessverre ingen stor monitor, men ser likevel en sensorflekk eller noe slikt på himmelen ute på høyrekanten Flott lys og deilig landskap. Ved siden av den snødekte steinen i venstre hjørne er det en liten hvit strek som du kanskje kunne klonet bort. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg har dessverre ingen stor monitor, men ser likevel en sensorflekk eller noe slikt på himmelen ute på høyrekanten Flott lys og deilig landskap. Ved siden av den snødekte steinen i venstre hjørne er det en liten hvit strek som du kanskje kunne klonet bort. Hei, jeg som trodde at jeg hadde fått denne flekken bort, noe jeg tydeligvis ikke har. Den var vanskelig å se på akkurat dette bildet så du må ha et bra syn. Joda, den lille der burde vært klonet, men da måtte jeg ha åpnet bildet i et annet program, og det giddet jeg rett og slett ikke. Takk for fin kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg