Gå til innhold

Android 8 ute til Samsung Galaxy S8 igjen

Anbefalte innlegg

Hvs er det dere savnrr med oppdateringrn? Jeg har hatt den u et psr ukrr, mtn endringenr er så lite merkbare at jeg glatt kunne vært foruten (gitt sikkerhetsippdateringer). Det mest merkbare har faktisk vært at batteritiden er omtrent like uforutsigbar som en engelsk bil fra 70-tallet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvs er det dere savnrr med oppdateringrn? Jeg har hatt den u et psr ukrr, mtn endringenr er så lite merkbare at jeg glatt kunne vært foruten (gitt sikkerhetsippdateringer). Det mest merkbare har faktisk vært at batteritiden er omtrent like uforutsigbar som en engelsk bil fra 70-tallet.

Jeg venter på oppdateringen i hovedsak pga forbedret batterilevetid. Er det TEN eller NEE-versjon du har på din S8?

Lenke til kommentar

Jeg venter på oppdateringen i hovedsak pga forbedret batterilevetid. Er det TEN eller NEE-versjon du har på din S8?
Jeg har NEE. Kommer nok til å gjøre en full tilbakestilling av telefonen når jeg har litt tid til overs. Det er vare så mye strul, spesielr med 2FA appene, bamkapper og billettappen til Ruter.

I går varierte telefonen mellom å bruke nesten 20% av batteriet per time liggende ubrukt med skjermen av, og ca 2% per time i natt. Til sammenlikning brukte den ikke stort er enn 20% på en times spillong av Pokémon Go etter at den begynte å fungere normalt igjen.

Det er veldig lett å se på live view i gsam når den ikke funker som den skal. Da ligger strømtrekket på 6-800mA under bruk, mot 2-300mA ellers.

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen oppdatering. Vurdere sterkt noe annet enn Samsung neste gang. Når en kjøper Det som intill nylig var nyeste model, s8 så bør en kunne forvente raskere oppdateringer. Noen som vet Når den kommer for TEN varianten?

Lenke til kommentar

Fortsatt ingen oppdatering. Vurdere sterkt noe annet enn Samsung neste gang. Når en kjøper Det som intill nylig var nyeste model, s8 så bør en kunne forvente raskere oppdateringer. Noen som vet Når den kommer for TEN varianten?

Lenke til kommentar

Jeg også har TEN og venter. Jeg kommer aldri til å kjøpe en Samsung igjen. Jeg har godt over til OnePlus 5T som har nå Oreo 8.1 og får sikkert snart P også når den kommer. OnePlus får du kjøpt på nettet hos iwill.no

Lenke til kommentar

Poenget mitt er at den "ferdige" Oreo ikke er feilfri, spesielt når det kommer til varsler pga de relativt store endringene i Android 8 kombinert med at mange apper fortsatt ikke er oppdatert til å støtte disse endringene.

Det hjelper dessuten ingenting å gnåle gjentatte ganger her i tråden, oppdateringen kommer ikke fortere av den grunn.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...