teitur Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Hvs er det dere savnrr med oppdateringrn? Jeg har hatt den u et psr ukrr, mtn endringenr er så lite merkbare at jeg glatt kunne vært foruten (gitt sikkerhetsippdateringer). Det mest merkbare har faktisk vært at batteritiden er omtrent like uforutsigbar som en engelsk bil fra 70-tallet. Lenke til kommentar
halse Skrevet 12. mars 2018 Del Skrevet 12. mars 2018 Huff da, så det er ikke noe ha da ? Lenke til kommentar
Aleksander Velde Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 fortsatt ikke mottatt oppdateringen Lenke til kommentar
halse Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Ikke jeg heller har fått enda, dritt opplegg Lenke til kommentar
halse Skrevet 13. mars 2018 Del Skrevet 13. mars 2018 Ikke jeg heller har fått enda, dritt opplegg Lenke til kommentar
Einar-André Dreyer Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvs er det dere savnrr med oppdateringrn? Jeg har hatt den u et psr ukrr, mtn endringenr er så lite merkbare at jeg glatt kunne vært foruten (gitt sikkerhetsippdateringer). Det mest merkbare har faktisk vært at batteritiden er omtrent like uforutsigbar som en engelsk bil fra 70-tallet. Jeg venter på oppdateringen i hovedsak pga forbedret batterilevetid. Er det TEN eller NEE-versjon du har på din S8? Lenke til kommentar
Einar-André Dreyer Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Ikke jeg heller har fått enda, dritt opplegg Ikke noe her heller ? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. mars 2018 Del Skrevet 14. mars 2018 Hvs er det dere savnrr med oppdateringrn? Jeg har hatt den u et psr ukrr, mtn endringenr er så lite merkbare at jeg glatt kunne vært foruten (gitt sikkerhetsippdateringer). Det mest merkbare har faktisk vært at batteritiden er omtrent like uforutsigbar som en engelsk bil fra 70-tallet. Jeg venter på oppdateringen i hovedsak pga forbedret batterilevetid. Er det TEN eller NEE-versjon du har på din S8?Jeg har NEE. Kommer nok til å gjøre en full tilbakestilling av telefonen når jeg har litt tid til overs. Det er vare så mye strul, spesielr med 2FA appene, bamkapper og billettappen til Ruter.I går varierte telefonen mellom å bruke nesten 20% av batteriet per time liggende ubrukt med skjermen av, og ca 2% per time i natt. Til sammenlikning brukte den ikke stort er enn 20% på en times spillong av Pokémon Go etter at den begynte å fungere normalt igjen. Det er veldig lett å se på live view i gsam når den ikke funker som den skal. Da ligger strømtrekket på 6-800mA under bruk, mot 2-300mA ellers. Lenke til kommentar
shiny78 Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Fortsatt ingen oppdatering. Vurdere sterkt noe annet enn Samsung neste gang. Når en kjøper Det som intill nylig var nyeste model, s8 så bør en kunne forvente raskere oppdateringer. Noen som vet Når den kommer for TEN varianten? Lenke til kommentar
halse Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Fortsatt ingen oppdatering. Vurdere sterkt noe annet enn Samsung neste gang. Når en kjøper Det som intill nylig var nyeste model, s8 så bør en kunne forvente raskere oppdateringer. Noen som vet Når den kommer for TEN varianten? Lenke til kommentar
halse Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Jeg også har TEN og venter. Jeg kommer aldri til å kjøpe en Samsung igjen. Jeg har godt over til OnePlus 5T som har nå Oreo 8.1 og får sikkert snart P også når den kommer. OnePlus får du kjøpt på nettet hos iwill.no Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 (endret) Jeg gleder meg ikke til hylekoret om app-feil når oppdateringen endelig kommer . Den skal være ute i løpet noen få dager har jeg hørt. Endret 17. mars 2018 av mandela Lenke til kommentar
halse Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Hyle kor, det er jo bare en tidlig utgave med feil og mangler til de som vil prøve ut. Men den ferdige Oreo til alle som har Samsung tar jammen tid å få ut, har aldri sett noe så treigt noen gang Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Poenget mitt er at den "ferdige" Oreo ikke er feilfri, spesielt når det kommer til varsler pga de relativt store endringene i Android 8 kombinert med at mange apper fortsatt ikke er oppdatert til å støtte disse endringene. Det hjelper dessuten ingenting å gnåle gjentatte ganger her i tråden, oppdateringen kommer ikke fortere av den grunn. Lenke til kommentar
halse Skrevet 17. mars 2018 Del Skrevet 17. mars 2018 Vet det, men godt å få ut litt fustrasjon vet du ?? ? Lenke til kommentar
Einar-André Dreyer Skrevet 19. mars 2018 Del Skrevet 19. mars 2018 Vet det, men godt å få ut litt fustrasjon vet du ?? ? Gir du meg beskjed når du har fått ? ? Lenke til kommentar
shiny78 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Noen som har fått på TEN ? Lenke til kommentar
halse Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Tror ikke vi får noe oppdatering før uti april ei gang. Sorry. Jeg også har en TEN Lenke til kommentar
shiny78 Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Urgh, fatter ikke at det skal ta så lang tid. Men det gir meg ihvertfall et klart tegn på leverandør og telefon produsent jeg skal unngå fremover. Lenke til kommentar
halse Skrevet 20. mars 2018 Del Skrevet 20. mars 2018 Ja helt enig. Jeg lurer på en Nokia 8 Sirocco da får en forløpende oppdatringer. Jeg har nå en OnePlus 5T som har 8.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg