Gå til innhold

Android 8 ute til Samsung Galaxy S8 igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har slitt med batteribruken etter oppdateringen. Det eneste jeg ikke har prøvd er full reset, men det må eg vente til jeg har bedre tid til å teste det. I natt hadde telefonen tappet seg til 40% batteri, der det virket som oppdatering av apper var synderen, og delvis hadde hengt seg opp. Grafene i GSAM viser en nesten binær CPU-frekvens graf. Når skjermen er på, eller det er aktive prosesser, er den på full pupp, når telefonen er i dvale er den frekvensen nede i <200mhz. SOT er nå i overkant av 3 timer, mens jeg glatt klarte seks tiner før ppdateringen. Telefonen går nå også nesten like varmt som min gamle HTC M9 med SD810 prosessor, og tipper 40° under samtidig lading og bruk. Tidligere kan jeg knapt huske at den ble nevneverdig varm.

Edit: Noen timer etter at jeg skrev innlegget sitter jeg med SOT på 3t og 60% batteri igjen siden forrige lading. Batteribruken er tydelivis helt bingo etter oppdateringen. Interessant nok har jeg hatt to meldinger om at Google play services har stoppet i løpet av dagen, og det er akkurat denne prosessen jeg har mistenkt hele tiden.

Endret av teitur
Lenke til kommentar

Har ikke du heller fått?

Nei. Sverige fikk i går,så tipper vi får i dag eller i løpet av helgen. I hvertfall i følge live feeden. Da ligger vi som nr.9 på listen. Som da sier at vi med TEN er absolutt de siste som får.
Lenke til kommentar

I dag fikk jeg 8.1 på min OnePlus 5T og jeg får vel androide P også før jeg får Oreo på min S8. Fytti katta for noe dritt med samsung og telenor

Ja,det her går tregt ? Satser på at vi får oppdateringen i løpet av de nærmeste dagene. Er Samsung selv som kjører ut oppdateringene. Synes like greit at de kan gi oss 8.1. Like før jeg går over til Sony igjen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...