Smedsrud Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Denne gangen med meningen, etter at den forrige gang skapte sorte skjermer for brukerne.Android 8 ute til Samsung Galaxy S8 igjen Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Jepp, der kom den 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Oppdaterer nå. Satser på at alt går bra. Endret 23. februar 2018 av tlwrtpmc 1 Lenke til kommentar
halse Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Da er den tilgjengelig hos meg også. Jeg har ikke fått den, men jeg bruker Talkeemore og har ingen binding av noe slag. Talkemore er jo telenor sine linjer. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg har jobbmobil (uten binding) med Telenor-abo. Tidligere har jeg fått slike oppdateringer relativt sent. Lenke til kommentar
halse Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Da er det vel ikke noe annetå gjøre enn å vente ? Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Helt utrolig at en mobilprodusent kan gjøre en slik tabbe. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Da er den tilgjengelig hos meg også. Jeg har ikke fått den, men jeg bruker Talkeemore og har ingen binding av noe slag. Talkemore er jo telenor sine linjer. Har ingenting å si. Det kan ha noe å si om det er en Telenor konfigurert telefon, men det er ikke Telenor som pusher oppdateringen - det er Samsung. 1 Lenke til kommentar
Rarámuri Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Samsung klarte å levere en SW-versjon spesielt laget for Telenor I det Norske markedet I stedet for en nordisk-SW versjon. Det gjorde f.eks. at telefoner solgt hos Elkjøp til Telia kunder ikke fikk 4G-tale. Antar at den SW-versjonen kommer senere. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Nå er min i gang med oppdateringen. Husk å laste ned over wifi hjemme, og ikke via mobildata folkens! Lenke til kommentar
halse Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Nå er min i gang med oppdateringen. Husk å laste ned over wifi hjemme, og ikke via mobildata folkens! Lenke til kommentar
Rarámuri Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Du kan sjekke SW "bundle" ved å taste *#1234#. Da får du frem en del informasjon, bl.a. CSC. Hvis det står G950FTEN så er det en Telenor/Samsung versjon. Den nordiske "bundelen" skal vistnok hete G950FOXM. 1 Lenke til kommentar
halse Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Har du telenor abonnemang da? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Påminnelsen om å bruke wifi er for å ikke bruke hele datakvoten. Ikke for å få tidligere tilgang til oppdateringen. Min er kjøpt på Power uten binding, og abonnementet er Telia. Lenke til kommentar
halse Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Har fremdeles ikke får noe oppdatering. Jeg kjøpe min på Elkjøp og har Talkemore som abonnemang. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Nok en kvalitets"artikkel" / nyhetssak fra Tek Denne gangen med meningen, etter at den forrige gang skapte sorte skjermer for brukerne. Har dere undersøkt hvor stort problemet var eller kjørt en spørreundersøkelse? Her antar jeg at forrige oppdatering skapte problemer for enkelte brukere. Foreløpig må oppdateringen hentes ned manuelt Nei, men man kommer lenger fram i køen ved å hente ned manuelt. 1 Lenke til kommentar
halse Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Du kan sjekke SW "bundle" ved å taste *#1234#. Da får du frem en del informasjon, bl.a. CSC. Hvis det står G950FTEN så er det en Telenor/Samsung versjon. Den nordiske "bundelen" skal vistnok hete G950FOXM. Min heter CSC G950FTEN1AQI1 men det er vel ikke den samme da som du mener. Skjekket opdateing for 1 min siden men ingen ting enda ? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Det betyr at du har en telefon som er "Telenor branded", noe som også står på esken den selges i såvidt jeg vet. Denne oppdateringen ser ikke ut til å ha blitt åpnet for Telenor-programvaren ennå. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Samsung klarte å levere en SW-versjon spesielt laget for Telenor I det Norske markedet I stedet for en nordisk-SW versjon. Det gjorde f.eks. at telefoner solgt hos Elkjøp til Telia kunder ikke fikk 4G-tale. Antar at den SW-versjonen kommer senere. Hm? Det selges fortsatt Telenor brandede telefoner, inkludert fra Samsung, så det er business as usual, Telenor vil tilpasse programvaren og inngår avtaler med produsenter. Lenke til kommentar
halse Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Ja da er det bare å vente for oss andre da. Men jeg har OnePlus 5T som min daglige mobil og den har Oreo og har hatt det ei stund ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg