Gå til innhold

Android 8 ute til Samsung Galaxy S8 igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er den tilgjengelig hos meg også.

Jeg har ikke fått den, men jeg bruker Talkeemore og har ingen binding av noe slag. Talkemore er jo telenor sine linjer.

Har ingenting å si. Det kan ha noe å si om det er en Telenor konfigurert telefon, men det er ikke Telenor som pusher oppdateringen - det er Samsung.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nok en kvalitets"artikkel" / nyhetssak fra Tek :lol:

Denne gangen med meningen, etter at den forrige gang skapte sorte skjermer for brukerne.

Har dere undersøkt hvor stort problemet var eller kjørt en spørreundersøkelse? Her antar jeg at forrige oppdatering skapte problemer for enkelte brukere.

Foreløpig må oppdateringen hentes ned manuelt

Nei, men man kommer lenger fram i køen ved å hente ned manuelt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan sjekke SW "bundle" ved å taste *#1234#. Da får du frem en del informasjon, bl.a. CSC. Hvis det står G950FTEN så er det en Telenor/Samsung versjon. Den nordiske "bundelen" skal vistnok

hete G950FOXM.

Min heter CSC G950FTEN1AQI1 men det er vel ikke den samme da som du mener. Skjekket opdateing for 1 min siden men ingen ting enda ?

Lenke til kommentar

Samsung klarte å levere en SW-versjon spesielt laget for Telenor I det Norske markedet I stedet for en nordisk-SW versjon. Det gjorde f.eks. at telefoner solgt hos Elkjøp til Telia kunder ikke fikk 4G-tale. Antar at den SW-versjonen kommer senere.

Hm? Det selges fortsatt Telenor brandede telefoner, inkludert fra Samsung, så det er business as usual, Telenor vil tilpasse programvaren og inngår avtaler med produsenter.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...