AfterGlow Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Oppgradering på vei, melder Bloomberg.– Slik blir Apples nye AirPods-øreplugger Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Dere skriver: "Se vår liste over vannbestandige bluetooth-høyttalere, så får du også en liten innføring i de forskjellige begrepene som beskriver grader av «vanntetthet»." Og henviser til en artikkel om IP. Hvilken IP er er det da snakk om her? Håper ellers at de utbedrer designet ettersom dagens design er mindre fint, og har krevende krav om ørets utforming for å passe og sitte. Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Har hørt at oppgradering er at de får en funksjon som gjør at de virker.... 1 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Prøvde Iphone 6S sine ørepropper som følger med på ODAC+O2 systemet mitt. Helt ærlig, har aldri hørt så elendig lyd i hele mitt audiofile liv. Tror muligens de må ha vært defekte, for så dårlig lyd tror jeg ikke hvermansen hadde akseptert en gang. De skulle visstnok ha grei lyd? Må prøve ett annet par før jeg bastant sier at dette er direkte ødeleggende for musikkopplevelsen. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 28. februar 2018 Del Skrevet 28. februar 2018 Tror muligens de må ha vært defekte, for så dårlig lyd tror jeg ikke hvermansen hadde akseptert en gang. De skulle visstnok ha grei lyd? Er nok mer sannsynlig at du bare er så audiofil at du ikke takler noe som koster under tusenlappen, Apple sine plugger er generelt ganske gode for prisklassen. Om earpodsa var så horrible ville jeg styrt unna billigkroken på clas ohlson, og bruker dul et par kroner inkludert shipping på aliexpress må du nok i terapi. Lenke til kommentar
Geff Skrevet 27. oktober 2018 Del Skrevet 27. oktober 2018 jeg venter spent på oppgraderingen. Uansett skal jeg kjøpe slike i høst. Genialt enkelt og har hørt de fungerer godt i kjent apple-stil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå