Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blitt bedt på swingers.. med venner

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med partnerbytte med "venner"?

Altså venninna til dama har alltid sagt hvor heldig fruen er for å ha en som meg.

Hun har sagt hvor kjekk og pen blabla jeg er i flere år nå.

Nå har hun fått seg type og de har holdt på i godt over 1 år, men her om dagen så kom det frem et forslag om partnerbytte. De har vunnet et opphold via firma på en hytte som visstnok koster 100 mill for en helg. Det er i alpene og har en helt utrolig utsikt med all slags luksus man kan tenke seg

Greia til forslaget har kommet opp er fordi vi alle har "ligget" sammen før. Jeg og den andre "mannen" hadde felles bekjente før og var på en fest, der vi da møtte disse to jentene og dro hjem til kollektivet deres. Da hadde jeg sex med venninna, og han andre prøvde å ha sex med "min nåværende dame", men de klarte ikke gjøre noe pga alkohol og han endte med å sovne. Det endte med trekant for min del. Og jeg valgte da altså å forfølge et forhold med hun som nå er min partner.

Venninna har tidligere sagt at jeg er det beste hun har hatt i senga til min partner. ( Noe som vekket oppmerksomhet i første omgang pga all støyen vi lagde på naborommet) 

Og det har hun i tillegg nevnt etter hun har blitt sammen med sin nye partner.

Og det får meg og fruen på litt andre tanker, altså om hun egentlig bare søker det å få kunne ha sex med meg igjen pga følelser eller om det bare er for å sprite opp sex-livene våres.

Dette er vell 8 år siden nå, og eneste som har skjedd i mellomtiden var en "semi trekant" vi hadde etter en skikkelig fyllefest der jeg mottok en blowjob fra venninna mens jeg og dama fullførte. Etter det har det ikke vært noe som tyder på at hun fortsatt vil ha meg, Selv om hun sier selv at det bare er for morroskyld og for gamle dagers minner.

Andre her som har hatt partnerbytte med venner ?  Fra meg og fruen sin side er det ikke sjalusi. Vi vet begge at vi er de beste vi kan få for hverandre, men venninna er fortsatt pen og jeg har ikke noe imot å ligge med henne for en helg. Men siden dette vil være tilfeller da alle er edru ( mesteparten av tiden ) og tar nokså bevisste valg på hva vi gjør. Så blir jeg usikker med tanke på drama senere hvis det viser seg at hun er forelsket eller prøver å splitte oss.

Utenom all synsingen og meningen er jo det et morsomt opplegg vi gjerne hadde gjort!

Er et lite dilemma ^^ tar gjerne imot tips fra andre fra lignende situasjoner

Anonymous poster hash: f731c...dc2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Verdt 100 mill og utleigd for 100 mill er to forskjellige ting da :closedeyes:

Men uansett. Til tema. Dette er vanskelig å svare på uten å kjenne dere bedre.

Først og fremst må dere ta praten dere i mellom seriøst, og se på om dette er noe dere vil gjøre.

Stoler dere nok på hverandre? Hvorfor vil dere dele hverandre med andre? Er en av dere eller begge sjalu av dere? Hva gjør dere om en av dere trekker dere før eller underveis? Har dere noen grenser for hva som er ok(kyssing, analt osv)? Plan for hva dere gjør om en blir utelatt midt i akten(noe som fort kan skje)? Har det andre paret tenkt nøye igjennom dette? Er det ok å "miste" de som venner dersom dette skjærer seg?

Det er ufattelig mye å tenke igjennom her til forskjell for trekant. I en trekant kan fort en av partene misforstå, bli sjalu, være utelatt eller bli skuffet - men det er da kun en av tre(men ofte en av de to i paret). I en setting med partnerbytte er det to par og er det ikke tenkt nøye nok igjennom så kan det gå galt for begge par.

Så eg ville tatt meg en prat med madammen, funnet ut av motivet, hvor grensene går, hvordan løser dere konflikter(dette må dere ha en plan for!!!) og se hva dere begge tenker. Det finnes ikke noe rett og galt motiv her, men det er veldig ødeleggende for hele opplevelsen om du sier det er for å prøve noe nytt mens det i virkeligheten er fordi du er veldig tiltrukket av hun andre i det andre paret. Vær heller åpen om dette, og dersom det ikke kan nevnes eller tas godt i mot bør dere egentlig revurdere hele greia.

Eg tenker at det er enklere om en swinger med ett par man ikke kjenner. Da er ting litt mer "trygt" fordi det ikke er noen personlige relasjoner der. Men eg vet at andre er av motsatt oppfatning, og her vil det bare være ulike erfaringer og meninger.

Men en ting som slår meg er at dere skal da reise bort med dette paret på en lengre og lukseriøs ferietur.

Hva gjør dere om swingingen skjærer seg? Reiser dere hjem? Tar inn på hotell?

Kanskje dette burde være noe dere prøver FØR dere reiser? Enten hjemme hos en av dere eller på nærmeste hotell der hvor dere bor? Fallhøyden, risikoen og turen hjem blir da vesentlig mye kortere...

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Er planen å bruke kondom?
Hvis ikke:
- Tenk på om en av madammene blir gravide kort tid etter dette..hvordan løser dere det? DNA-Test av barnet? (Selv om dere bruker kondom er det kanksje litt ubehagelig om noe slikt skulle skje?)
- Husk på at det finnes kjønsssykdommer, og at du kanskje ikke kjenner seksualvanene til hun andre, eller typen hennes, som igjen kan ha smittet henne.. Jo større krets jo større smittefare

Lenke til kommentar

Skal ikke lage et excel-ark også da? De er jo i faste forhold hele gjengen, ikke umulig å satse på at de er rene også. 
Kondom er ikke det eneste prevansjonsmiddelet mot å bli gravid her i verden, bare sånn at dere vet det

Gjør det dere føler for, bare dere har det moro. Høres fint ut med en hyttetur til alpene og litt pulings. Kjør på :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal ikke lage et excel-ark også da? De er jo i faste forhold hele gjengen, ikke umulig å satse på at de er rene også. 

Kondom er ikke det eneste prevansjonsmiddelet mot å bli gravid her i verden, bare sånn at dere vet det

Gjør det dere føler for, bare dere har det moro. Høres fint ut med en hyttetur til alpene og litt pulings. Kjør på :)

Når en begynner å blander inn sex med flere så er det _alltid_ uten unntak lurt å sikre seg best mulig. Men du gjør som du vil :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg forstår dette veldig godt, men for mye planlegging kan bare gjøre ting kjedelig. Jeg tipper dette, altså kjønnsykdommer, er noe de har kontroll på. Om de ikke har det, så hadde de aldri reist for å teste seg heller, å fortelle noen at «det er lurt å teste seg» er litt som å fortelle folk at «snø er kaldt». Gi de litt cred :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vel, nå virker det ikke akkurat som om det er noe de har tenkt og planlagt så veldig lenge, så hva de har kontroll på eller ikke er vanskelig å si. Det var ett tips, og det er åpenbart at de ikke har gjort dette før og derav ikke nødvendigvis kommer på alt.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke svare fra egen erfaring enda, men jeg er i en lignende situasjon som deg/dere. Vi har et par gode venner hvor swinging ble foreslått som "spøk" som tok litt av. Vi har diskutert litt fram og tilbake, og har vel egentlig kommet fram til at dette vil vi prøve. Vi har vært sammen lenge, er trygge på hverandre og trygge nok på det andre paret også.

Om det er noe er bekymret for måtte det være om vennskapsforholdet tåler det hvis kjemien skulle vise seg å ikke være der, men vi er alle voksne mennesker og det burde ikke være noe problem.

Nå er det for vår del ikke noen seksuell historikk utover med våre respektive partnere og kanskje sånn sett litt mindre komplisert, men hvis dere er sikre på at sjalusi og sånn ikke vil være noe problem er min mening at det bare er å kaste seg ut i det.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 0d65f...b47
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...