Sigmund Strand Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Turområde - Molnes. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hei Sigmund! Et kjent og kjært motiv. Bildet er litt vel grovkornet og horisonten er ikke helt i vater. Kanskje burde du unngått skyggen i forkant? Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Fint kystlandskap i vakkert vær.Er dette bildet tatt med en mobiltelefon? Det var noe grums, særlig på himmelen.Ditt forrige bilde var mye reinere og der benyttet du et Nikon kamera. Skjev horisont retter du fort opp i et redigeringsprogram. Begge bildene dine hadde dette.Jeg vil ellers anbefale å legge ut litt flere pixler enn dette. Bilder med mange detaljer mister mye informasjonnår bildene blir for små.Mvh.Oddvar Endret 23. februar 2018 av Moerk Lenke til kommentar
Sigmund Strand Skrevet 24. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2018 Hei Sigmund! Et kjent og kjært motiv. Bildet er litt vel grovkornet og horisonten er ikke helt i vater. Kanskje burde du unngått skyggen i forkant? Hei Helene. Tusen takk for kommentar. Ja horisonten kunne eg ha justert litt. Bildet er tatt med mobiltlf. i eine handa og med mine to hunder i band i andre handa. Det var første tur for dei over fjellet dette. Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Sigmund Strand Skrevet 24. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2018 Fint kystlandskap i vakkert vær. Er dette bildet tatt med en mobiltelefon? Det var noe grums, særlig på himmelen. Ditt forrige bilde var mye reinere og der benyttet du et Nikon kamera. Skjev horisont retter du fort opp i et redigeringsprogram. Begge bildene dine hadde dette. Jeg vil ellers anbefale å legge ut litt flere pixler enn dette. Bilder med mange detaljer mister mye informasjon når bildene blir for små. Mvh.Oddvar Hei Oddvar. Tusen takk for kommentar. Ja bildet er tatt med mobiltlf. Takker for gode råd om horisont og pixler. Mvh Sigmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg