Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Gen har skylda for fylla Dette blir bra: Forskerne mener det kan bli mulig å bli full uten alkohol Vil man da slippe hangover? Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 neeeh.. kroppen vil fortsatt ha mere(?) Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Forskerne mener det kan bli mulig å bli full uten alkohol Jeg kjenner folk som har blitt fulle på gløgg og vann... psykisk drita. Fine greier. Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Mens man snakker om psykisk drita. Folk kan faktisk bli "fulle" på vann. Om de aldri har smakt sprit før. Men hvis vi da overbeviser dem om at det faktisk bare var vann. Vil de bli edru da? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 og ha hangover ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Yup eg har også opplevd folk som har blitt "full" på lett øl. Men dette var i fjortiss dagene så de faket det. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Forskerne mener det kan bli mulig å bli full uten alkohol Me want some frikkin pills.... now! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 halve gleda er jo å drikke godt øl å sånn Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Mens man snakker om psykisk drita.Folk kan faktisk bli "fulle" på vann. Om de aldri har smakt sprit før. Men hvis vi da overbeviser dem om at det faktisk bare var vann. Vil de bli edru da? Det er en slags placebo-effekt at folk kan blie fulle på ting de tror inneholder alkohol - på samme måte som enkelte kan bli friske av å ta sukkerpiller, som legen sier er en helt ny "vidunder-medisin", og "alle som har prøvd den blir friske". Det er jo billig fyll da! Drita på vann. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Gen = juks! mannfolk drikker øl ffs! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 er det alkoholiker gen det er snakk om eller å bli full gen? trenger vel ikke et gen for å bli full??????! Vil det si at det finnes menneker som ikke kan bli fulle, og atter noen som alltid er fulle? Høres ut som sprøyt om du spør meg. Typisk sak der reporter har overdrevet overskriften, og kanskje også feilsitert en forsker.. Det vil altså si at når man drikker så får man et ekstra gen? Kanskje jeg burde lest den artikkelen du linker til.. men jeg gidder ikke.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 tja, det hadde jo vært en stor samfunnsfordel for de fleste land å finne opp en pille som motvirket fylla...tenk på det...drekke utepils hele dagen/kvelden, for så å sluke en pille (skylle ned med øl sef.), vente i 20 min, pop...edru nok til å kjøre hjem eller alle alkisene man kan "instant" tørlegge samme som med det dopet som stopper abstinens symptomene ved stop av bruk av heroin, som de ikke gir til ungdom for en eller annen idiot grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå